Engler og sånt noe

Jeg vet ikke om jeg tror på engler, sånn egentlig.

Det er ikke noe jeg har tatt stilling til.

Men jeg synes de er fine, de er symbolske på et vis.

Derfor begynner jeg å få en fin samling.

Den øverste fikk jeg i går i posten.

Jeg har i årevis ønsket meg en fra Min lille engleverden.

https://www.facebook.com/Min-lille-engleverden-180823107180/

Omsider ble det til at nå var tiden inne og Angelica kom med dette budskapet:

 

Angelica bringer godt budskap

Vil at engler skal se deg, alt godt skal skje deg.

 

 

Hun passet godt inn i stuen min og skal få stå der foreløbig.

Så kan jeg glede meg over å se henne.

Samlingen begynner å bli stor.

De fleste har jeg på healingrommet.

Det er mitt rom der jeg sitter når jeg er alene hjemme og det er ruskevær så jeg må sitte inne.

Litt dumt at jeg ikke har skrevet hvor og når de er kjøpt.

De to største glassenglene er kjøpt på lampehuset, det var lyslenker inni de.

Noen av de små er kjøpt på Malta, men husker ikke de andre.

Den Mariabysten er kjøpt på reise den også, husker selgeren syntes den var veldig fin.

Det var en salgsbod der den egentlig var helt malplassert for det var egentlig ikke slike ting som ble solgt der.

Så han var nok der fordi han syntes den var fin.

 

 

De to store fikk jeg til jul et år.

Den mørke er lagd av lavastein og kjøpt på Gran Canaria.

Den ved siden av fikk jeg også som gave.

Den lille er kjøpt på en av de karibiske øyene hvis jeg ikke husker feil , den er av tre.

Og trærne har jeg kjøpt på Arthur Findlay college i England, på kurs

 

Jeg liker også å kjøpe Mariastatuer, hun kalles også Fatima eller Sofia, leste jeg et sted.

Den store er kjøpt i Spania, når vi var på grottetur, ved Valencia

En tror jeg ble kjøpt i Lisboa og den minste i en kirke i en av Middelhavsbyene.

Maria, Josef og barnet var noe jeg arvet etter min mor.

Hvor den egentlig kommer fra vet jeg ikke men tror det er håndlaget.

Bildet kjøpte jeg i en liten kirke i Gdansk i Polen.

Jeg kjenner at jeg lengter etter å få reise igjen.

Finne nye små minner å ta med hjem.

Vi har jo vært utrolig mange steder i Middelhavsområdet.

Mange steder med sterke energier.

I mellomtiden får jeg sitte her og lese, se gjennom reiseblogger og glede meg til verden blir mer normal igjen.

I dag

2 kommentarer
    1. Jeg liker å pynte med engler til jul. Det blir flere engler enn nisser. Englene gir meg ro. Og jeg trenger mye ro. Jeg er ikke på noen måte religiøs, men englene føles ikke så religiøse, de føles mer tilstedeværende på en trygg måte. Jeg har noen glassengler hengende i vinduene i stua hele året. Disse samler jeg på, og kjøper gjerne nye på messer og sånt. Engler eller hjerter 🙂
      Fint som du gjør, å kjøpe på reise, så bringer de tilbake minner senere.
      Jeg gleder meg veldig til verden blir normal igjen jeg også. Jeg synes det snart er på tide 🙂
      Fine søndagen til deg og alle de vakre englene ♥

    2. Ja jeg er lei av nisser 🙂 egentlig lei av julepynt i det hele. Orker ikke rødt lenger heller så her blir jula roligere. Og ja jeg er drittlei virus og å se rødt der også 🙂 Neste år kommer du hit på besøk 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg