Energirens

 

 

Energirens er utrolig spennende.

Det er egentlig ganske så uforståelig også.

Jeg sitter hjemme i min egen stol og renser energier i hus jeg ikke engang vet hvor det er hen i landet.

Det er sånn med fjernhealing også.

Det er egentlig så fantastisk at jeg forstår at det kan være vanskelig å forstå.

Men så er det nå heller ikke så enkelt å forstå hvordan man kan se ting som har foregått før i tiden.

Hvordan kan jeg vite at noen har vært ute for en traumatisk episode i 7-8 års alderen.

Men slik er det.

Og hvorfor ser jeg noe men ikke noe annet, det lurer jeg også på.

 

Det er som å lære seg et nytt språk

Ting blir vist en som symboler.

Jeg er en racer på å tolke og da går jeg i fellen rett som det er.

Å tolke det man ser, er ofte veldig dumt.

Man må bare lære seg å si det som kommer så får vedkommende si om de gjenkjenner det.

Jeg har jo ikke holdt på med dette så veldig mange år, så jeg har ikke all verdens erfaring.

Derfor er jeg stadig i læring.

Språket man lærer er også veldig individuelt.

 

Foreksempel alder.

Man kan føle med hånden opp og ned og kjenne etter hvilken alder hånden stopper på.

Hos meg hører jeg tallet inni meg.

Når jeg healer, kan jeg plutselig tenke 5-6.

Hvis det kommer tilbake flere ganger, spør jeg vedkommende om noe skjedde når denne var i den alderen.

Det kan være sykdom, ulykker, at man mister noen, man får søsken, ja hva som helst.

Det med tall er noe jeg nå får mer og mer.

Det er ny læring for meg.

Jeg skal slett ikke påstå at jeg er så flink til å få inn tall, men jeg får inn mer nå enn før

Jo mer man bruker disse evnene, jo mer utvikler de seg.

En annen ting jeg holder på å lære mer om er dyr.

Jeg har i flere tilfeller i det siste visst hvor et dyr har vondt, så jeg er spent på fortsettelsen der.

 

Men tilbake til energirens.

Det rare er at  man endrer energiene i et hus, så det blir roligere.

Likevel kan en annen gå inn og se akkurat det samme.

Det betyr at energiene blir ikke borte, men de endrer seg.

Det er tungt å bo i et hus der det er mye fortettet energi.

En gang når jeg renset et hus, følte jeg det nesten som om jeg var i en jordkjeller.

Og det er bare sånn jeg føler, husk hele tiden, at det ikke er nødt til å være sannhet fordi om jeg tror det.

Men jeg følte det som om det var helt tett der, fikk ikke puste.

Jeg startet derfor rensen med  å sende healing og etter en stund, var det som det gikk hull på og lyset og energiene strømmet inn.

Når man kjenner på energier, kan det føles deprimerende fordi det er tungt.

Det kan kjennes som et trykk i hode og kropp.

En energirens kan derfor skape stor forandring inne i et hus.

Det er merkelige greier men jeg synes det er innmari spennende.

I dag

 

ps ønsker du å få renset opp, ta gjerne kontakt på Lillasjel på facebook

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg