En uke i solen

Her har jeg vært denne uken, Suite Princess, Taurito, Gran Canaria.

Hotellet nederst og fremst, til venstre i bildet.

Bildet har jeg stjålet fra gubben som har vært på flere fjellturer.

 

 

Jeg derimot, har holdt meg her.

Vi landet forrige lørdag og etter å fått oss litt mat på hotellet, oppdaget vi at nyhetene fortalte om stengt flyplass på grunn av sandstorm.

 

Vi merket ikke så mye til det på Taurito. Det var deilig og varmt og vi lå på solsengen hele dagen, men vi så det ble gråere og gråere rundt oss så om kvelden satt vi inne.

Litt av et arbeid for de som jobbet der for det var sand fra Sahara overalt. Flyplassen var stengt i over et døgn.

Siden vi er mange som reiser sammen har vi all inclusiv og en kveld var vi på alacarte. Nydelig mat.

Oksekjake med så mørt kjøtt at det nesten smeltet på tungen.

 

Taurito er et lite sted, men sort nok til oss. God mat, rent og velholdt, kun få meter til stranden. Suite Princess er et voksenhotell.

 

Nedenfor hotellet er en liten handlegate.

Vi kan se Mogan til høyre.

 

På vei hjem, reisefølget er fortsatt i godt humør.

 

 

2 kommentarer
    1. Dette så jo både deilig og hyggelig ut..bra dere ikke merka noe særlig til sandstormen da 🙂 Nå er det 10 år siden jeg har vært på “sydentur”..savner det jo litt men foreløpig orker jeg ikke lange reiser..men håper på en sommer med sol og fine dager her “hjemme”… Håper du føler deg uthvilt og koser deg med lørdagen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg