Det var også en dag

Det var fint i dag.

Isfjorden.

Det bevegelige Maleriet mitt hadde fine farger i dag.

 

Og nå har sirkuset begynt. Hvert år sensommer, begynner fuglene å holde sirkus.

 

Grønn var også pestoen jeg lagde i dag.

Gubben ville ha lunsj og da dro jeg jo frem noen gamle lomper.

De var så harde at de knekte når jeg brettet de.

 

Men det gjør ingenting. 7 min i airfryer og de er nydelige.

 

 

Bare spør gubben (han tør ikke annet enn å si ja)

 

Jeg hadde lovt han sushi. Nå har vi spist sushi på restaurant flere ganger, og oppdaget at mine er faktisk ganske så gode.

De ser jo utrolig proffe ut.

Helt til jeg delte de. Da var de ikke så proffe. Men gode da.

Gubben spiser Wabesi han, tror han mener wasabi.

Takk for en fin dag.

2 kommentarer
    1. Wabesi ja 😀 hihihi Men godt tenker jeg det er ….
      Og flotte maleri hos deg – i den vakre naturen og når den males fra den vakreste siden med sol og slikt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg