Det blir sikkert bra til slutt

Oj oj, se hvor rynkete jeg er.

Ikke hår på brystkassa,  men rynker.

Trodde det var bare gamle damer som ble rynkete jeg.

Jeg er jo bare ungdommen.

I dag fant jeg ut at jeg måtte smile litt.

Jeg er litt lei om dagen.

Da er det lurt å ta på seg et stort smil.

Har du prøvd det?

Når det går litt feil vei og du strever litt, er det godt å trekke på seg et smil.

Ja, det er ikke tull en gang.

Jeg leste en gang at et smil setter i gang mange gode prosesser i hjernen.

Det trenger hjernen min.

 

Kroppen min er fortsatt ikke der jeg vil den skal være.

Humøret er heldigvis ganske bra.

Jeg sa her forleden kveld før jeg sovnet at nå trenger jeg en bekreftelse på at alt går bra.

Og se her, i feeden min på Facebook i dag.

I ei gruppe jeg er med i ble vi oppfordret om å skrive en affirmasjon.

Det er at vi finner en setning som er positiv og gjentar den.

I innlegget under der, på min vegg, hadde ei venninne lagt ut bilde av strikkingen sin.

I teksten over bildet, ga hun meg bekreftelsen uten at hun visste om det.

Er det ikke fint.

Se hva hun skrev.

Jeg tok det til meg jeg og sa at det blir sikkert bra til slutt.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg