Der kom den

Heldigvis ventet den til i natt.

Ikke i går morges når vi kjørte til Molde.

I dag ble deler av meg klemt flate

 

Hadde det ikke bært for at jeg ventet sånne fine, hvite pappesker, hadde jeg aldri giddet vasse meg opp til postkassa.

Men disse to har jeg ventet på, leseeksemplar fra Bonnier. Skal lese juleboken i kveld.

I dag skal jeg lese Espen Skjerven, Kleptokratiet. Leseeksemplar fra Forlagshuset i Vestfold.

Jeg må ha litt krim innimellom. Variasjon er et must.

Denne har fått bare femmere og seksere, så jeg gleder meg.

 

Formen er ikke det den var, men litt bedre enn forrige uke.

Dagens fysiske aktivitet er å vaske trappene.

Jeg er ferdig opp til loftet. Nå hviler jeg, før jeg skal vaske ned til kjelleren.

Rart å tenke på at dette er samme kroppen, som i sommer gikk km på km.

Det gikk ganske bra i går også faktisk,

 

 

Se her.

Har vel ikke jeg gode naboer?

Fantastisk ❤️.

Det skal komme mer snø, så jeg er glad den gode naboen er hjemme og måker og bruker snøfresen.

Til og med måket trappa mi.

 

Jeg har vært ute og hengt opp sengklær også.

Det gikk helt fint.

Jeg gikk helt inn til husveggen, på balkongen, der var det ikke så mye snø og klærne henger under tak.

Tenk hvor deilig det lukter av dynetrekk og laken når jeg tar de inn igjen.

Nydelig og frisk og godt.

Luksus.

 

Enkelte andre i husstanden, gjør heller lite.

Blir bare forstyrret av trappevask.

Nå skal jeg ta fatt på neste trapp, før det blir litt kontorarbeid her fra godstolen.

I dag

 

 

3 kommentarer
    1. Heldig du som fikk Fjell sin bok. Jeg spurte om den i høst, men fikk ikke svar..
      Meldt snøstorm her i kveld.
      Jeg må en tur på butikken, posten og apoteket, men har ellers utsatt/avlyst bilbioteket (hente Colgan) til i morgen og kino. Er langt fra frisk, men håper jeg kommer meg til Cran Ca fredag. Bare jeg ikke hoster og nyser for mye og er helt slappis. Men varmen der nede hjelper jo på kroppen i alle fall:)
      Kos deg med Kleptokratiet:)
      I kveld må jeg velge bøker til å ta med. Fire pocket og en ekstra. Roy Jacobsen, Sanatorium, Garmus kanskje? Wilson? Tar med Colgan..Har plukket frem noen..og du vet hvordan det er, eliminere, eliminere, bytte bytte osv. Denne gangen orker jeg ikke bruke så mye energi på det, kjenner jeg..
      God kveld i snøværet:)

        1. Takk. Bedre, dvs bra nok til å reise i morgen. 🙂 Litt hoste, men ikke hele tiden.. Har bestilt flytaxi til i morgen kl 06.00, og er så godt som ferdig pakka. Ut å tremse i snø i 8 minus i morgen for å gå til togstasjon tar jeg ikke sjansen på nå.
          4 bøker er med (to stk Colgan) og Kindle på luringa.
          Ønsker deg en fin helg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg