I dag ble deler av meg klemt flate

 

 

 

I dag ble deler av meg klemt flate.

Ja, det er helt sant .

 

Der var meldt masse snø i natt, men heldigvis ble det ikke det.

Kun siste halve timen hjem igjen, var det snø og ekkelt føre.

 

 

Det var nemlig klistre puppene flate, dag.

De blir jo mer og mer pannekake, jo gamlere man blir.

Vi traff også mange kjente på turen.

De kaller inn puljevis fra en kommune, så det er koselig å skravle litt mens vi venter.

Ofte er det mange som ikke møter opp til timen uten at de har sagt fra.

Det er dårlig gjort.

I dag hadde de forberedt seg på stort frafall,  siden det var meldt dårlig vær, men i dag var det utrolig bra oppmøte.

 

 

Nå er vi blitt så gamle at vi regnet på hvor mange ganger til vi får innkallelse.

Det er mellom 50-69 år.

Vi får time på samme dag slik at jeg har sjåfør.

Om ikke vi bytter på å kjøre, sier du?

Nei, jeg er jo omringet av tjenere jeg.

Det er ikke nok med en trener, jeg har to trenere(3 tjenere)

 

Men ikke bare tjener, de er jo trenere også.

Jeg tror de samarbeider bak min rygg.

De lurer meg bestandig til å gå lengre, enn vi egentlig må.

Først parkerte vi på baksiden av sykehuset i Molde, der ble det noen ekstra skritt.

Så parkerte hun ved Jysk, så jeg måtte gå helt bort til Clas Ohlsson.

Det var ledig rett utenfor, så egentlig kunne hun kjørt meg fra Jysk og helt frem.

Det er tross alt sikkert 30 meter.

Og det siste var at hun dro meg rundt hele kjøpesenteret, uten at vi skulle ha noe.

Utspekulert den treneren der.

Ikke kan jeg klage heller, for det er utrolig fint å ha privatsjåfør.

Best å gå stille i dørene, kjøpe lunsj til henne og smile fint.

 

På den rundturen var det forsynemeg en veskebutikk.

Jeg skulle hatt en veske stor nok til iPad-en min, når vi er på tur.

Denne var super, med plass til både en bok og lomme til telefonen.

Skinnveske og salg. Supert.

Og så har jeg take away sushi, som jeg skal kose meg med nå snart.

En kjempekoselig dag.

Takknemlig for gode venner.

I dag

 

6 kommentarer
    1. Dette var en overskift som vekket min nysgjerrighet. Og ja på mammografi blir deler av oss virkelig klemt flate! 🙂

    2. Jeg forundres hver gang jeg, hvordan de klarer å klemme puppene så flate… Vel kanskje ikke nå lenger, for de er nok ikke hva de en gang var 😉 Ønsker deg en fin onsdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg