Der for han, periode 2, del 2

 

Noen er hjemme og baker brød mens gjesten som kom i går, har nesten bare vært hjemme til middag.

Jojo, noen har nok mer bruk for han enn meg.

Hjemmebakt brød er noe av det beste jeg vet.

Det er det jeg savner mest under diettrunder og når jeg er på reise.

 

Nystekt skalk med Tones eplemos og breie.

Luksus

 

Nystekt brød og en underholdene bok, sukk, herlig luksus.

 

 

Lammefrikassé med soppsaus, enda en av mine favorittretter.

Nydelig saus med traktkantareller.

Nå for gjesten ut gjennom dørene og er borte til fredag.

Nå skal jeg se MasterChef USA, selv om de roper og skriker og stresser meg.

Og strikke litt på Ellas genser.

Jeg skal strikke en 3 år og 1 1 år, for sannelig er det en liten pike til på vei.

 

Boka på øverste bildet er ferdig lest.

Nå er jeg klar for Jenny Fagerlund og håper den er like god som de andre jeg har lest av henne.

Da er jeg klar for en ny uke.

I dag

Leseeksemplarer

Lesestabel november, Nyheter, inkl julebøker

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg