Da er jeg klar


Da er jeg klar.

Her skal jeg sitte hele uken.

Jeg er altfor sta til å droppe diett nå når jeg har bestemt meg for å gjøre det.

Litt usikker på om det er riktig av meg, for jeg hoster og er slapp og da bør man egentlig ikke faste.

Men jeg prøver jeg.

Skal holde meg helt i ro, lese mye og bare slappe av.

Der den røde prikken er, der bor jeg.

Det er ikke snø her, bare frost.

Gubben drar i morgen tidlig.

Siste jobbperiode.

Kommer hjem lørdag kveld, drar søndag kveld, kommer igjen fredag kveld.

Fri resten av livet.

 

Frostrøyk.

Når det er nedbør og så fryser på, da fryser sjøen her.

Sikkert derav navnet Isfjorden.

Fjellet er der Romsdalseggen er, en av Norges mest kjente turmål.

Uffa meg, men mest sannsynlig ligger det en død spansk dame der oppe.

De finner henne ikke nå når det er snø

 

I går kveld var vi på tacoaften.

Alle søskene til gubben, de er 6 søsken inkl han.

Jeg dro hjem tidlig, er ikke i form til mye tjohei,  men koselig å spise sammen.

I dag møttes vi på Thai-restaurant.

Innbakt kylling med cashewnøtter.

Etterpå ble det kaffe her hos oss.

Koselig.

 

Jeg leste ut Jul i strandhuset i går.

Leser nå Juleønsket.

Leseeksemplarer.

Juleønsket er siste julebok i stabelen, men det ryktes at det er en til på vei.

Denne skal snart dukke opp i postkassen.

 

 

Hvis den ikke kommer i morgen, begynner jeg på Gullungen, Gunn Marit Nisjas nyeste.

Dette er ukes plan.

Slappe av, diett og lese.

Jeg synes det er en god plan jeg.

I dag

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg