Atle Berge, Puslingar

Atle Berge, Puslingar

Leseeksemplar som jurymedlem i Bookis Ulestkonkurranse

 

Puslingar var nominert i ulestkonkurransen og jeg er glad jeg fikk lese den.

Boka er på nynorsk, men jeg fant det lett å lese den.Jeg likte den svært godt. Den tar opp en ulykke vi godt voksne husker, nemlig Alexander Kiellandulykken.

Det handler om sorgen over å ha mistet en far men også om funderingene om hva som egentlig skjedde, hvorfor kantret plattformen. Det er god driv i boka og jeg liker å følge personene, som jeg synes er realistisk og fint beskrevet.

En bok jeg gjerne anbefaler, en god, solid og velskrevet norsk roman, som fortjener å bli lest.

 

 

 

Drivande roman om ei av dei mest dramatiske hendingane i Noreg i 1980-åra.

Året er 1980. I Nordsjøen har bustad- plattforma Alexander L. Kielland kantra, og heime i Nordhordland sit familien til oljearbeidaren Jonny og ventar på at telefonen skal ringje.

Vi følgjer tenåringsjenta Marita vidare i livet, gjennom forelsking og opprør og i draumen om å bli oljeingeniør. Med seg har ho eit brennande ønske om å finne svar på kva som gjorde at Kielland velta. Skal ikkje nokon stillast til ansvar for at 123 oljearbeidarar mista livet på jobb?

«Puslingar» gir innblikk i ungdomstid og framtidsdraumar prega av ei av dei mest dramatiske hendingane i Noreg i 1980-åra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg