ARTHUR FINDLAY, EKSPERIMENTELL TRANSE. DAG 4


Det var mange gode Medium før i tiden. De hadde ikke kurs, de bare satt der og tok imot

I London var det demonstrasjoner for 5000 mennesker

Hvor dypt du går i bevissthet varierer og du må være åpen for dette. Det er aldri likt.

Den som får budskapet må være åpen for det, hvis ikke kan det stoppe opp.

 

Mange kjente politikere oppsøkte medium for rådgiving.

William MacKenzi  King fra Canada, Abraham Lincoln og Winston Churchill

Mediumene før i tiden hadde ikke kurs. De bare satt der i stillhet og lot åndeverden komme nær dem.

Svarene kommer ikke alltid når du spør dem, men på ulike måter. Det kan være det dukker opp i hodet ditt mens du lager middag, dusjer, ser tv, kjører bil, i en bok, osv.

Du trenger ingenting. Ingen symboler, ingen chakraer som skal åpnes, bare deg selv.

 

Det var et herlig foredrag i dag av Eileen. Jeg elsker å høre henne fortelle om det som er min filosofi, gjøre det enkelt. Vi trenger ikke noe fiksfakserier hverken med healing eller mediumskap.

Man kan ikke gå et kurs og bli medium, slik man lærer andre fag. Det må utvikles i samsvar med at man utvikler seg selv og man blir aldri utlært.

 

Når vi kom til gruppe i dag, stod det er kabinett der. Det var satt der ved en feiltagelse, men siden det stod der, brukte vi det.

Dette var av tre, ikke et plasttelt som jeg brukte sist jeg var her.

Tre personer satt i kabinettet og vi fikk kjenne på energiene hvor forskjellig de var etter hvilke intensjon som ble satt.

 

Deretter satt vi to og to og skulle ta ned en person først inspirert for så å la de taler gjennom oss. Det var lett for meg denne gangen. Jeg visste med en gang å forklare den som kom ned, hadde rett alder og yrke og jeg kunne også snakke lenge om hva vedkommende i stolen foran meg, hadde opplevd.

Hun tok også fint ned til meg, blant annet en liten gutt som innimellom “besøker” meg og synes jeg er gørr kjedelig og vil ha meg til å leke. Han kom til meg igjen forleden, i går kom samme beskjed og nå kom gutten selv igjennom.

Det er så gøy når samme beskjed kommer flere ganger via flere personer.

 

I workshop i ettermiddag var det automatskrift. Jeg har så lyst at de skal kontrollere hånden min, men det ga jeg opp. Å skulle holde et skrivebrett på kanten av en stol og en penn, med en hånd som er for klumpete til å skrive med for tiden, nei for noe tull sa jeg til meg selv.

Jeg tar ned budskap på iPad og pc og vi er i 2022 så de får lære seg å bruke moderne hjelpemidler. Jeg skrev derfor på iPaden og oppdaget at to av oss 4 i gruppa hadde lignende ord til samme person. Den ene tok ned fra far, mens jeg tok ned fra åndeverden.

 

Nå skal vi møtes 19.30 for å meditere og etterpå er det quiz.

Nei, ikke jeg. I kveld tar jeg fri. Jeg vil sitte her i senga og slappe av.

Takk for en fin dag.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg