Arthur Findlay, 2023, dag 7


Ja, da var siste dagen her, for denne gang.

Jeg har booket til neste år, men om jeg reiser, ja det får tiden vise.

Men det er visst allerede ganske fullt, for det var mange på venteliste i år.

Jeg får takke reisefølget mitt for at hun bestilte, for det lokket meg til å bestille.

Og det er smekkfullt, 90 elever, så jeg var utrolig heldig som fikk et enkeltrom med bad.

Jeg fikk nemlig ikke det når jeg bestilte, men når jeg var her i april, hvisket stemmen inni meg at jeg skulle gå og spørre på nytt.

Og det var da hun i resepsjonen, fant dette rommet på loftet(in the attic)

Det har vært et deilig rom for meg.

Jeg har sovet godt.

 

Vi startet morgenen med tale om hvordan transemediumskap har endret seg de siste årene.

Og endring vil vi fortsatt få.

Vi aner nok ikke hva som er mulig en gang i fremtiden.

Da skal jeg komme dit og spøke litt for dem.

 

 

Så hva gjorde vi i gruppen i dag.

Tja, nesten glemt det allerede, dagene går i surr.

 

I grupper på tre, fikk vi en lapp. Min gruppe var 3a,B,c, tror jeg.

Anne Marie leste en setning og vi skulle fortsette på den setningen, begynne med because og deretter en and. Skriftlig.

Setningen var:

Today find ways to create balanse in your Life.

Så fortsatte jeg:

Because too much of something is not good for y and the same with too little. Y need that balance to create harmony in your life

Og så kom de etter tur alle sammen. Fin oppgave.

 

 

 

Vi skulle skrive brev til hverandre. Jeg var a og skulle skrive til B.

Oversatt til norsk:

       Kjære kjære deg

Hvor høyt er du elsket

Akkurat som når vinden blåser i trærne ute, slik har ditt liv vært

Wow hvor du har vokst som menneske, som deg

Stammen din blir mer og mer kraftfull og solid

Du strekker ut dine greiner for kunnskap

Du blir bare vakrere og vakrere jo mer du lar ditt indre få stråle

Mer og mer blir du deg

Så enkelt er det

Du blir deg

Så mange år du har gjemt deg

Men vet du, at det var det du hadde behov for

En knopp brer aldri ut sine kronblad før tiden er der

Og tiden har ikke vært inne før nå

Og få bivåne hvordan du nå forserer hindringer som før stoppet deg, er nydelig

Det ene kronbladet etter det andre

Det er bare så vakkert

Men rush ikke, ingenting haster

Fortsatt må du være deg

Alt kommer til riktig tid

Mennesker kommer deg i møte akkurat i rette øyeblikk

Stress ikke

Og nå venter nye eventyr på deg

Ny læring

Nå er tiden inne og du vet det

Du kjenner det i hjertet ditt

Men igjen husk å bruke tid

Lytt til hjertet ditt, det viser vei

Steg for steg

Vær deg selv

Vær deg selv fullt ut

 

 

Disse ordene fikk jeg. ❤️

 

 

Deretter trekte vi et kort og skulle lese hverandre ut fra det kortet.

Dette trekte jeg.

 

Etter lunsj hadde vi også en fin øvelse.

Alle skrev tittel på en sang som hadde betydd mye for dem.

Jeg valgte Fix you, med Coldplay.

Så spilte vi sangene en etter en og vi dedikerte vår sang til noen i gruppa.

Vi måtte si hvorfor denne fikk sangen.

Jeg var lur og meldte meg først for da kunne jeg velge blant alle.

Men jeg visste med en gang hvem jeg ville gi den til.

 

Vi hadde også transetale.

Jeg hadde en healing og midt i healingen, sa jeg noen ord som bare kom.

Jeg hadde også en lengre tale, 20 min, som jeg var noenlunde fornøyd med.

Men føler enda at jeg ikke var blendet helt, men det beste denne uken, tror jeg.

Flere andre snakket også.

 

Det har vært en fin uke med Anne Marie Bond, som hovedlærer.

Vi var alle samlet til avslutning.

Til slutt ble vi bedt om å finne en partner og gi denne noen ord til veien fremover.

Da var vi egentlig oppbrukt både jeg og reisefølget mitt, så vi lot egentlig som om vi snakket til hverandre.

Vi får vel ta oss sammen, sa hun.

Ok, hvem begynner, jo jeg skulle begynne.

Og jeg snakket litt og så fniste vi litt og så sa jeg, nå er det din tur.

Hmmmm, sa hun, det ble visst for sent, for vi er ferdig nå.

Etter en uke med peace og love og kindness to each other, avsluttet jeg med…

Helvetes drittkjerring

 

Og vi lo, så vi nærmest ramlet av stolen.

Takknemlig for denne uken.

I dag

2 kommentarer
    1. Heia til deg. Vi sitter her en fin gjeng og lurer veldig og nyskjæŕig på hva dette er for noe. om vi kan melde oss på. Hvor finner vi info? Og så klart lurer vi også på om sånn ca hva det koster. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg