Arthur Findlay 2023, dag 4

 

Fint vær i dag også.

Enda en dag er over på Arthur Findlay.

Ihvertfall for meg.

Mange koser seg nok i baren, men jeg har det best på rommet.

Selv om det helt sikkert er gøy.

 

 

Andrew snakket i dag om å bygge bro mellom denne verden og den neste.

 

 

Deretter var det grupper.

Utsikten klager vi ikke på.

Vi øvde på de ulike stadiene for å komme dypt nok ned i transen til at åndeverden kan tale gjennom oss.

Litt vanskelig er det med 5 som prater samtidig i et lite rom, så jeg føler ikke jeg var helt der.

 

Cathrine fra Sverige delte jeg bord med, hele uken i fjor.

Her Camilla til venstre, også fra Sverige, som sitter ved samme bord som meg i år.

I år er vi to norske, en svensk, 3 fra Sveits og 1 fra USA

Cathrine og Christine, fra England, som også delte bord i fjor.

Det er mange her på dette kurset, som jeg har møtt før.

 

 

 

Workshopen jeg valgte i dag, var hos Eileen.

Men der var det så mange så hun spurte om noen ville bytte og jeg meldte meg.

Jeg gikk inn i den kreative gruppen.

Det merkelige var at det kom “tilfeldigvis” riktig antall personer til de stolene som var satt frem.

Og det var befriende god energi i rommet og jeg kjente det ble riktig.

 

 

Jeg er ingen kunstner, men vi skulle tegne eller skrive, inspirert gjennom energiene.

Siden jeg skriver hele tiden, valgte jeg nå å tegne.

Så skulle vi velge den personen vi mente tegningen var til og lese det vi fikk av informasjon.

Det ble ikke helklaff denne gang.

 

Det var to demonstrasjoner vi kunne velge mellom etter middag.

Men så kom de frem til at de skulle dele gruppene, tre og tre, så vi fikk ikke velge.

Jeg kom da i Matthew sin transehealinggruppe.

 

Wow, for en energi det var der.

Og det morsomme var hvor variabel den var i styrke og temperatur.

 

Han plukket ut personer etter hva han fikk beskjed om fra åndeverden at de skulle gi healing til.

Husk nå at healing ikke er en tryllestav, men et verktøy.

Først var det ei med giktsmerter, deretter astma.

 

Så var det smerter i nakke og skuldre.

Da var vi flere som meldte oss.

Da sa han at noen i tillegg hadde thyroid problemer, altså skjoldbruskkjertelen.

Da kjente jeg tårene, for i det øyeblikket nådde energiene meg.

Jeg og ei til ble plukket ut og jeg ba sporenstreks om papir for jeg kjente tårene kom.

Det kommer ofte tårer hos meg når energiene kommer igjennom fra åndeverden.

Han kunne jobbet med meg i to år, sa han, så det er mye som ikke er på plass ja.

Men du verden så nydelig godt det var.

Smerter i nakke/skuldre dalte fra 7 til 3.

Håper knærne blir bedre også, for de er litt vanskelige å ha med å gjøre for tiden.

Vi får se hva som skjer i dagene som kommer.

 

 

 

Nå skal jeg spille litt township og så lese litt i denne boken, som jeg synes er utrolig fin.

Er så fin form at det frister å gå i baren, men nei, ikke i dag.

Kanskje i morgen?

Nå er det hvile som behøves men til meg å være, har jeg vært utrolig fin form denne gangen, ja forrige helg også, når vi var i Bergen.

Det gleder meg og jeg er takknemlig

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg