Arthur Findlay 2023, dag 2

Jeg bor på loftet denne gang.

Nå skal jeg ta dere med dit bilde for bilde.

Først opp denne trappen

 

Deretter denne.

Inn denne døren.

bortover denne korridoren.

Så rundt hjørnet.

Bortover her, inn til venstre.

Så til venstre igjen.

Bort denne korridoren.

 

Ned denne trappen.

Opp denne trappen.

Fremme 230.

 

Etter frokost en tur i parken.

 

Dagens program.

Hva ønsker vi å få ut av uken og hva er vi villig til å gi?

Simone Key hadde første “tale” i dag.

Hver morgen starter 9.30 med en tale.

 

Så er det gruppearbeid fra 14.30-18.00, inkl kaffepause

Etter middag 19.30 er det mest demonstrasjoner av mediumskap.

I dag er det søndag og det de kaller divine service(gudstjeneste)

Da er det først litt filosofi og så tar de ned beskjeder fra noen som har gått bort til noen i salen.

Da er det åpent for besøkende.

 

 

Men i talen i dag snakket Simone om at ingen har fasiten og at man skal ikke høre på noen, uten at det føles riktig inni en.

Det har jeg alltid fulgt.

Hun nevnte at før Coronaen,  trodde ikke hun at transehealing fungerte på avstand.

Det trodde ikke jeg kunne stemme, for healingenergiene er ikke stedbundne. Under Coronaen begynte de med transehealing kurs online og fikk se at det fungerte helt fint.

Veldig mye er ulikt fra det vi i trodde før, mange forandringer, også på de årene jeg har vært her.

Jeg synes det er gøy når mange av mine tanker som før ingen trodde på, nå gjentas av flere og flere.

Så tenk selv, ikke bare sluk rått alt som blir sagt.

 

 

Min misjon er å fortelle at det er ikke noe hokus pokus, noe man må tro på for at det skal fungere, men det er lesing og bruk av universelle energier og alle kan utvikle dem. Til og med de som ikke tror, de åpner opp likevel for å bruke sansene sine.

I starten er alle usikre og vil gjerne bil vite alt, med en gang, ha kontroll.

Slik fungerer det ikke. Det er bruk av disse sansene som gjør at man utvikles.

Man forlater ikke kroppen sin om man er i transe. Ingen kan si som er fullstendig imot deres egen overbevisning når åndeverden kommuniserer med oss.

Går vi for dypt i bevissthet, da får vi ikke ord.

Tenk selv, erfar selv, still spørsmål, sier Simone.

Før sa de at vi hadde en hovedguide, noe jeg fant ulogisk, da energien blander seg med andre energier. Vi trenger ikke navn på guider, alt vi trenger å vite at det er energier der som vi kan trekke ut informasjon der som vi har bruk for.

Den endres etter hva du trenger å vite og når vi har progresjon og vil lære mer.

Når du kjenner energiene, er det umulig å nekte at de finnes for de kjennes så fysisk.

Lære folk å kjenne kraften i energiene som gir deg ro og healing og svar

Det er ulike frekvenser i hvert stadie.

 

 

Jeg havnet i gruppa til Anne Marie Bond. Vi er kun 11, alle engelskspråklige unntatt vi to norske. Mange av de er nye. Jeg håpte på en rolig gruppe og det tror jeg dette er, stort sett.

 

I det jeg går inn i grupperommet, klokken er 11.11.

Et tegn for meg at jeg er på riktig sted.

 

 

I Beta er du våken prater og organiserer.

Alpha, da er litt fraværende, dagdrøm. Ikke helt tilstede. Lett meditasjon.

Theta mottakende, er ikke så logisk tenkende, hypnose og transe

Delta, da sover du, drømmer, er “borte”

Hva vil du bruke transe til?

Jeg vil ha alt, både kreativitet, skriving, kommunikasjon, healing

 

 

På første gruppemøte hadde vi to små meditasjoner. Fruen hadde hentet seg stol med armlener. Og ble utrolig fornøyd når Anne Marie sier at vi må gjerne bruke puff til beina. Hurra armlener og puff, nå snakker vi.

 

Siden det er mange nye, blir det nok mindre kommunikasjon enn jeg kunne ønsket meg men samtidig slipper jeg å være så nervøs siden det er ingen som er erfarne her. Ihvertfall sier de så selv.

Første workshop velger jeg Letters from spirit. Anne Marie har den også. Hver dag kan vi velge mellom tre ulike. Nå blir gruppene delt for hver og en velger det de selv ønsker. Og jeg håper jeg vil velge den rette. Vanskelig dette synes jeg når man må velge.

 

Dette var en fin workshop.
Først skulle vi skrive tallene fra 1-9 og et ord ved hvert tall.

90 sekunder skulle vi bruke.

Vi hadde valgt en partner og jeg jobbet sammen med Mette fra Danmark.

Det var fint for vi forstod hverandre godt uten å måtte bruke engelsk.

Tall og ord skulle vi gi til den andre som da fortalte hva de handlet om.

Etterpå skrev vi brev til hverandre og det rare var at alle parene opplevde at ordene deres ble like.

De ble jo skrevet til samme tid så ingen visste hva den andre skrev,

 

 

Egentlig har jeg litt lyst til å droppe divine service men Eileen skal være en av de som tar ned beskjeder og hun er så flink, så jeg får vel ta meg en tur ned alle kriker og kroker igjen.

Men noe barrunde er utelukket.

Det ble ikke i går heller.

Jeg må ha litt stillhet på rommet.

Takk for i dag

 

 

2 kommentarer
    1. Jeg ble fasinert av alle gangene med kufiolilla gulv som du gikk gjennom. Fikk en bestemt følelse av noe britisk, gammelt… Og det du skrev videre, høres utrolig spennende ut! Kan tenke meg at dette er kjempeinteressant for deg og gir deg masse påfyll! Take advantage! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg