Angst/frykt

Av og til daler det ned noen ord i hodet mitt.

Hvor de kommer fra, vet jeg ikke.

Sannhetsgestalten vet jeg heller ikke.

Jeg er ikke lege eller psykolog eller har noe form for fagutdannelse innen helse.

Jeg kan derfor ikke erstatte dem.

Slutt derfor ikke med medisiner eller behandlinger uten å samarbeide med helsevesenet.

 

Veldig mange, særlig barn og unge, men også voksne, er plaget med angst og frykt.

Det handlet disse ordene om, men først, tenk på dette:

Du kommer inn i et rom og føler det trykkende.

Du kjenner du trykkes ned, hodepinen kommer, hele kroppen lammes.

Du har med deg en kompis som sier, hva er det med deg da?

Her er det vel bra?

Slutt å overdrive nå, ta deg sammen.

Det føles som om du vil kveles og du får beskjed om at i dette rommet skal du bo i flere år.

 

Så tar vi det videre til ordene som kom, ispedd litt mine ord i tillegg.

I årtusener har jorden vært i endring.

Lenge før mennesket kom på jorden, var det naturkatastrofer, istider kom og gikk, dyrearter likedan.

Så kom mennesket og mennesket vil ha makt.

Tusener av år med krig og herjinger.

Muslimer slaktet ned hele landsbyer av kristne, de kristne gjorde det samme med muslimene.

Protestanter, katolikker, religionskriger overalt.

Vikingene herjer, hungersnød, fattigdom, spanskesyken, svartedauden.

 

Hvis du nå ser på rommet som heter jorda.

Tenk hva som henger igjen der av tunge energier?

Det er derfor vi renser hus ikke sant?

Bor du i et hus med tung energi, får du lett hodepine, angst, trøtthet, depresjon.

I tillegg til at vi har besøk fra våre nære og kjære, som har gått bort, men vil hilse på.

Ungene våkner om natta og er redd, dyr står og bjeffer mot noe som for oss er usynlig.

De som kommer på besøk, forstår ikke at de kjennes fysisk på kroppen vår, som en tyngde som presser oss ned.

 

Endelig til poenget.

I dag er vi åpnere enn noen gang, særlig barn og ungdom.

Når man åpner opp sansene er de tunge energiene det første man får inn.

De er nemlig på lavere frekvenser.

Vi suger de inn og tror det tilhører oss.

Vel, kanskje er det ikke vårt i det hele tatt.

Kan det være at angsten eller fryktene dine, skyldes at du leser disse tunge energiene.

Og igjen, jeg kan ikke påstå dette.

Men jeg har lov til å tro det.

Og energiene er ikke like sterke hele tiden, de kommer ofte i bølger.

 

Med healing og øvelser i meditasjon, kan vi jobbe med dette.

Vi kan lære oss å rense de tunge energiene og etterhvert vil vi få høyere frekvens så alt blir lettere.

Vi vil på et vis stige over skydekket og sjeldnere være nede i tåken.

Hjernen vår er nemlig merkelig.

Du kan forklare den gang på gang at du er ikke redd, du har ikke angst, blablabla

Vet du, den hører ikke på deg, den gir deg bare mer.

Bilder derimot, det er de fleste hjerner veldig glad i.

Små, lette øvelser, kan hjelpe på angst og frykt.

Ikke alle ser bilder i hodet, likevel responderer oftest hjernen.

Jeg sier kan, for jeg gir ingen lovnader eller garantier.

Øvelsene må være så enkle at du kan snappe dem opp hver gang du kjenner at nå kommer det.

Og etter trening kan du billedliggjøre det på sekunder.

I dag har jeg livesending på Lillasjel om dette emnet.

Videoen blir liggende der så den kan ses når som helst.

Og ønsker du healing, når du meg der eller på 99467178

http://Www.Facebook.com/Lillasjel

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg