Alt har en ende

 

 

 

Blåbærsyltetøy, eplemos og plommesyltetøy. Nam.

Snilleste Tone.

Vi har hatt en fin tur og herlige møter med masse fine mennesker.

Osterøy krimfestival 2023

Noen flytter inn uten betenkningstid

 

 

Er jeg ikke heldig?

Tenk å få så masse tørket kantarell og traktkantarell.

Dette er skogens gull det.

Jeg har lært mer om å rense sopp.

 

Alt har en ende, også denne turen

På tide å vende nesen hjem igjen, vaske klær og så pakke min nye knallgule koffert.

 

Vi kjørte rett på ferga på tur nedover og sannelig var vi like heldig på hjemtur.

Hver gang veien var bred nok til gulstripe, jublet jeg.

Fyttirakkern hvor mye dårlig vei det er nedover E39

 

Vi stakk innom Bakar Jon på Byrkjelo.

 

 

Det var mye regn på turen men heldigvis sol innimellom.

Hellesylt.

Snart hjemme. Trollstigen

Det var så godt som ingen trafikk nå på kveldingen.

Ser du trollet i fossen. Nesa stikker frem.

 

 

Faktisk første gangen vi kjørte her i år.

 

Romsdalshorn og Vengetindene. Vakkert?

 

Og når jeg kom hjem, var det enda mer julaften på forskudd.

I dag

 

ps. Vi har bestilt på Osterøy krimfestival til neste år 20~22. september.

Bli med da vel 😄😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg