Noen flytter inn uten betenkningstid

 

Noen flytter inn i hjertet mitt med en gang vi møtes.

Slik var det med Tone den gangen vi møtte henne, ved middagsbordet på cruise.

Nå springer hun rundt her og oppvarter oss…. Og andre.

Telefonen ringer…. Kan vi komme til deg så du kan vise oss hvordan vi renser sopp?

Ja selvfølgelig, bare kom.

Og se her, her er litt eplemos dere kan få.

Så ringer en nabo…. Kan du komme bort hit og se over det jeg har plukket.

Ja, selvfølgelig, jeg kommer nå.

Blir du med til Osterøy spurte jeg for tre år siden, ja fikk jeg til svar før det hadde gått 10 sekunder.

Og det har hun så svart hvert år, nå for tredje gang.

Og nå er vi her hos henne.

Vi kom fredag og hun kjørte oss til Osterøy.

Og vi har bestilt også til neste år.

 

 

I dag fikk vi et oppdrag hjemmefra.

Lyst innom ikea i bergen ? 😅

 

 

Og vi handler.

To barnestoler, 2 madrasser til sprinkelseng, plastfat og glass, hmmmm, småttiser ? ❤️

 

 

Og så var det tjeneren og sjåføren ❤️

Fruen er kry over sin nye koffert.

Denne vil vises på båndet.

Ikke den første man stjeler heller. 😂😂

 

Tjeneren ble sent ut på sanking.

 

Begge tjenerne sendt ut på sanking.

Ble overrasket av regnvær.

Det var ihvertfall det som var unnskyldningen for å komme tilbake.

 

Selv hadde jeg andre viktige oppgaver.

 

Se der ja. Flinke tjenere er de.


Men tror du ikke jeg ble satt i arbeid?

Det er nesten uhørt.

Jeg måtte til og med være med å rense soppen de hadde plukket.

 

Ja, sånn kan det gå når man hadde tenkt å bare være lat.

 

Ja ja, slik kan det gå.

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg