Alex Michaelides, Den tause pasienten

 

 

Alex Michaelides, Den tause pasienten

Reklame, leseeksemplar fra Cappelen Damm

Psykologisk thriller som jeg ser har fått bare gode omtaler.

Boken var mesterlig skrevet, komplottet var jo originalt.

Likevel følte jeg aldri den uhyggen og spenningen de andre har skrevet om. Den ble liksom aldri spennende.

Likevel var det en bra bok, for den var interessant, som en roman. Jeg liker nok bedre krim og spenningsbøker. Jeg har ikke så lett for å bli revet med når jeg lese psykologiske thriller, men det er jo morsomt å gruble på hvordan det henger sammen.

 

 

Psykoterapeuten Theo er besatt av å få Alicia Berenson til å snakke. Hun har vært taus siden hun seks år tidligere skjøt sin mann fem ganger i ansiktet. Den tause pasienten er en perfekt psykologisk thriller som har ligget 27 uker på toppen av New York Timesbestselgerliste. Les mer om Den tause pasienten på Boktips!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg