Lillasjel

 

Lillasjel er et rart navn

Særlig på en dame som aldri har likt lilla

En dame som meg

Men damen er litt rar  så det passser godt

Hun liker faktisk å være litt rar også

Hun er født litt snodig og har bestandig vært litt annerledes

 

Hun er nysgjerrig

Særlig på mennesket

Menneskets natur

Hvorfor tenker vi sånn

Hvorfor gjør vi sånn

 

De siste 10 årene er jeg blitt dratt mer og mer mot det alternative

Eller skal vi kalle det det naturlige

Det å bruke vårt fulle potensiale

Det å bruke alle sansene våre

Intuisjonen

Magefølelsen

Følge hjertet

 

Jeg har sett at når jeg følger hjertet gjør jeg aldri feil

Av og til kan det virke feil men som oftest blir det rett likevel, bare på en annen måte enn jeg hadde tenkt

Sånn var det med Lillasjel

 

Jeg har aldri likt fargen lilla

I en drøm en natt drømte jeg at ordet Lillasjel ble sagt til meg

Jeg våknet og smakte på ordet

Lillasjel

Hørtes merkelig ut

Hvorfor kom det til meg

 

Jeg lever i troen at vi er her på jorden for at vår sjel skal utvikle seg

Vi skal erfare og oppleve følelser og det å være menneske

Vi får en oppmålt tid vi skal gjøre dette på

Jeg leste litt om sjelens utvikling og fant at en av sjelens farger er lilla

Kanskje min sjel er lilla

 

Når jeg skulle lage et bloggnavn, ja da kom Lillasjel seilende inn

Jeg har aldri likt lilla……………

Det gjør jeg nå

Lillasjel er meg

Hvem er du

I dag

2 kommentarer
    1. Jeg syntes egentlig det er veldig greit å være litt annerledes jeg, og gå sine egne veier. Da viser man sin egen personlighet mye tidligere. Alt for mange gjør som alle andre, og er livredde for å skille seg ut. Det tok meg lang tid innen jeg kom dit, hvor jeg turte å gjøre det jeg mente var riktig og ikke hva andre mente jeg burde gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg