Geiranger

Ferge fra Linge til Eidsdal

Utsikt fra Ørnesvingene

 

 

 

#Geiranger

4 kommentarer
    1. Wow så mange fine bilder. Jeg har vært der mange ganger, men ikke etter at de fikk den trappen opp. Den må jeg forsøke en gang, men jeg skal ikke sitter der å dingle med bena. Det ser skummelt ut.

    2. Så flotte bilder! Her har jeg vært og kjenner meg igjen. Vi kjørte ned til Geiranger den veien som de siste bildene dine er fra, og så kjørte vi opp igjen Ørnesvingene. Utrolig flott, og jeg tar gjerne den turen igjen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg