Gibraltar, Celebrity Reflection

  

I dag våknet vi til utsikten av Gibraltarklippen. Reflection er et nydelig skip. Vi merker ingen bevegelse i skipet hverken når det legger til kai eller går fra kai.  

I dag fant jeg ut hvor jeg kunne få pocherte egg. Har ikke kommet så langt de tidligere dagene. Her er jo så mye å velge i. I går spiste jeg kinesiske dumplings. De har frokost for alle nasjonaliteter her. I dag ble det Eggs Benedict med skinke og hollandaise. 

Vi går i land. Før har vi brukt å spasere i land, tar ca 10-15 minutter, men i dag kjøpte vi billetter til skyttelbusser så jeg kunne spare litt på kreftene.

Sår i halsen og slapp og skulle på apoteket, men alle var stengt siden de var søndag. 

 

De typiske Gibraltarbussene. De er veldig små, spesialdesignet til de smale veiene opp til klippen. 

Bussen blir liten i forhold til det digre skipet. 

Det er en gågate med utallige butikker men mange var søndagsstengte. 

Rett innenfor byporten er det et stort torg med mange kafeer. Der hadde vi en coffeebreak. 

Den rosen var så fin, det var nesten så jeg ikke ville drikke den. 

 

Den gamle politistasjonen. Vi så politi med maskingevær i dag også, patruljerende i gaten. 

Morsom flyplassen der veien stenges når fly skal lette og lande. 

#celebrityreflection 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg