Mot

 

Jeg gjorde et forsøk på transetale her en dag

En ting er å gjøre det på kurs, når du er hjemme, er det plutselig vanskeligere.

Det aller rareste er at når jeg var ferdig, ble jeg plutselig så flau.

Jeg fikk en følelse av å ha sett og hørt så innmari teit ut.

På kurs, er det jo alle som gjør det samme.

Det er så annerledes når du er alene om det og du har tilhørere som er venner av deg.

Jeg ba de gi meg et ord de ville jeg skulle tale om.

Ordet var mot.

 

Det var vanskelig å få kontakt og jeg var veldig usikker.

På skolen sier de at vi skal begynne og så vil vi få kontakt etterhvert.

Men jeg merket svært godt at jeg var på tynn is.

Usikker på hvor sterk kontakt jeg hadde og jeg var stresset inni meg.

Etterhvert følte jeg mer kontakt og ble tryggere men likevel var jeg ganske så anspent.

Men jeg skal øve mer på å stole på meg selv og finne ro.

 

Jeg husker ikke alt jeg sa, men jeg sa at allerede har man det motet man har behov for inni seg.

Man må bare bestemme seg og så tro at det er der.

Jeg sa at mot var et sterkt ord som hadde stor kraft og sterke energier.

Når man hadde behov for å finne mot, skulle man si JA inni seg.

Ja er er ord med enda større kraft.

Hvis man sier JA høyt og tydelig inni seg, skjer det noe inni en.

Det er som om man får en ekstra kraft.

Ja betyr ikke at man skal si ja til alt, men at man skal si ja når man har behov for å finne mot og styrke.

 

Jeg føler at jeg hadde nok kontakt, til å få ned ord, som ikke var mine.

Jeg har nemlig aldri tenkt på at Ja, har en sånn kraft i seg.

Det var derfor en helt ny vinkling for meg.

De som var der, sa også at stemmen min var grovere og pusten annerledes.

Spennende var det å prøve ihvertfall.

I dag

4 kommentarer
    1. Du viste stort mot ved å gjøre dette utenom de trygge rammene på A.T. Takk for “Ja”et. Et ja, skal være helhjertet. Føles det som et “Tja”, så er det trolig ikke riktig. Jeg har mye å forholde meg til om dagen. Det er ikke triste ting, men noe jeg velger sjøl. Da gjelder det å kjenne veldig godt etter det helhjertede “Ja’et” i meg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg