Bruk lagreknappen på de gode følelsene

 

Jeg sitter her for meg selv

Jeg smiler for meg selv

Jeg kjenner jeg er rørt

Jeg er tilfreds

Det er en god følelse

 

Gode følelser er verdifulle

De blir levert med en lagreknapp

Lagre som God følelse på skrivebordet

Lagrer man på skrivebordet, er den lett å finne igjen ved behov

Alle med PC vet vel hvor vanskelig det er å finne igjen ting vi lagrer i mapper

Ikke husker vi hva mappen het og ikke hvor vi lagret den

Det er derfor viktig å lagre den følelsen så den er lett tilgjengelig

 

Det er jo ikke hver dag vi føler oss like tilfreds 

Noen ganger er dagene tyngre og tankene vanskeligere å takle 

Da er det godt å vite at tilfredsfølelsen  ligger der og venter på oss

Lagret sammen med gleden du følte sist barnebarna var på besøk

Og spenningen i det du planla neste ferie

Der ligger og tryggheten du føler i eget hjem

Takknemligheten over hvor priviligert du er som har det godt

Noen begrensninger, men enda flere muligheter

 

Derfor smiler jeg enda litt mer

Jeg lar tilfreds følelsen sette seg enda dypere

Jeg mikser den med litt glede så den blir sterkere og mer holdbar

Da varer den lengre og mappen den ligger i, blir på en måte større

Lettere å finne igjen

Jeg nyter øyeblikket

Jeg nyter tårene i øynene av glede og takknemlighet

Jeg lagrer den følelsen

For å forsterke den enda mer, trykker jeg repeat i hodet

Da kommer de gode tankene på nytt og på nytt 

I dag

 

2 kommentarer
    1. Så bra at du har det sånn i dag. OG kan ta godfølelser på repeat. Folk er ofte gode på å ta DÅRLIGE følelser på repeat, men ikke de gode. DU har lært deg det også. Bra!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg