Det er jeg som skal vinne

 

Jeg går rundt her og suller i kjolen jeg hadde julaften 

Ganske så avslappende

Den er vid og god 

Passer godt til formålet avslapping

 

Virusen herjer fortsatt

Akkurat nå har den for det meste forlatt halsen og ørene 

Den vil ikke helt gi slipp på nedre del av halsen der jeg kjenner hvordan den har panikk for å miste grepet

Den klorer seg fast så godt den kan

Beina fyller hele brystkassa så det er lite plass til å puste

Tåfisen stinker og gjør at hosteriene kommer hyppig 

 

I går fikk den fullstendig panikk

Den ble så innmari redd for at jeg var i ferd med å utrydde den

Den gikk derfor til motangrep

Den tok tak og gjorde et byks og tror du ikke den igjen fikk tak i nesa mi

Det skjedde i løpet av natta så jeg var helt forsvarsløs

Når jeg våknet, klødde jeg som gal i nesa og utover dagen ble jeg mer og mer snørrete

Jeg formelig hørte hvordan virusen lo ondskapsfullt

Jeg tror den hadde fått med seg at vi har planer om en dansefest i kveld

Akkurat nå er vi derfor i en ivrig diskusjon om hvem som er mest viljesterk

I skrivende stund har han overtaket

Det er ikke så mye viljestyrke igjen på lageret mitt

Men jeg er nå seig og liker ikke å tape

Jeg får lete etter boksehanskene mine, (Ibux ,nesespray og astmamedisin) og ta opp kampen

Jeg leder ihvertfall på et felt

Jeg er i godt humør, det er mer enn man kan si om det dritsure viruset, som er bare vrang og vanskelig 

Jeg vet at det er jeg som vinner til slutt

I dag

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg