Du har en hærskare av hjelpere rundt deg

 

Du har en hel hærskare av hjelpere rundt deg

Noen ganger føler du de er der

Det er når du kjenner lykkefølelsen brer seg i kroppen din

Hvem som er der vet du ikke

Du tenker det er engler

Ja, vi ser og du blir skeptisk så snart ordet engler dukker opp i hodet ditt

Du er så opptatt av i vite alt med sikkerhet

Når det gjelder det åndelige, er det ingen mennesker som vet helt sikkert

Det er derfor det heter å tro

Du kan bare tro på det du tenker

Men så lenge tankene er gode og fyllt av kjærlighet, skal du ikke være så redd dem

 

Så ja, tenk deg at du er omgitt av en hærskare av engler

I tillegg til dine kjære som har gått over og alle dine guider og hjelpere

Hvert menneske har et helt team av hjelpere som følger dem gjennom livet

Det er bare så synd at ikke alle har kontakt med dem

Du må åpne hjertet ditt for å få denne kontakten

Du må tro på det gode

Du må tro på kjærligheten og dens mirakler

Du må legge kjærligheten i løsninger du søker

Sende gode tanker om kjærlighet til de som blir sendt deg i møte

Det er da du er nærmest lykken

Det er da du kjenner kjærligheten i hjertet

Det betyr ikke at du blir blind for urettferdighet 

Du ser hva som er galt i verden, du er ikke likegyldig til alle som lider

Men du forstår at du kan ikke ta alle andres lidelse inn i egen kropp

Du kan se den, du kan handle, men du kan ikke føle den inni deg

 

Den kjærligheten, gleden og lykken et menneske kjenner i hjertet, er mye viktigere enn du tror

Alt er energi

Et menneske omgir seg med en aura

Aura er energi

Når et menneske handler med kjærlighet i tankene, brer energien seg dom bølger i vann

De når andre menneskers aura

Om du bare visste hvor mye healing det er i disse energiene fylt av kjærlighet, glede og omtanke

Så tillat deg å tro 

Tro at du er omringet av gode hjelpere

Du er ikke nødt til å bevise det for noen

Føl kjærligheten inni deg

La lykkefølelsen ta bolig i deg, så ofte du kan

Det er god healing i det, både for deg og de rundt deg

Og husk at du når alle i energiene, alle du tenker på

I dag

 

8 kommentarer
    1. Herlig lesning. Ja en må åpne opp…. Ha en fortreffelig torsdag. Ps. er veldig glad i innlegga dine. Tankevekkende, og får meg til å se litt annerledes på ting. Må jo si det at det forrige du hadde var virkelig bra. Tross om jeg må si at jeg har vært på begge sider der. Mast og bortforklart:)

    2. 🙂 Jeg skal Ove deg at jeg har vært på begge sider også. Når jeg så folk som gikk tur eller var med på aktiviteter mens de var sykmeldt eller trygdet, så mente jeg de kunne ha jobbet. Jeg var ganske så fordømmende. Det er nok ofte sånn at vi må erfare for å forstå. 🙂 Det blir det kanskje noen ord om senere 🙂 sølvi waage:

    3. Håper du har en fin kveld Mariann <3 Nå er det snart jul, og jeg har julevasket til de grader 😀 men det skjer bare hver jul 😀 Klem <3

    4. Flink pike. Har vasket jeg og, men passer litt barnebarn også så det blir vel ruskete igjen. 🙂 Har ikke fått sett alt du har lagt ut, det går litt forbi meg av og til. Plutselig er dagen over liksom 🙂 Ha en fin kveld du og 🙂 frodith:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg