Noen er utålmodig og nekter å vente. De vil bli sett.

Jeg synes de var så søte disse to

Torill Øines sendte dem til meg i en melding

Jeg bruker å sette ord til hennes engler

Med det samme jeg så disse to, kom ordene

Men så skjedde det noe

Internettlinja mi ble ødelagt

Da får jeg ikke brukt PC-en

Da blir det ingen ord foreløbig

 

Jo da, det finnes nok programmer jeg kan bruke på Ipaden

Jeg har hatt et før, men finner det ikke

Jeg kjenner på kroppen at det er ikke tiden for å lære nye ting, akkurat nå

Jeg har mange andre bilder jeg kunne ha brukt

Det er bare det at disse to sier at de vil ikke vente

Enda det sikkert er i orden i morgen

De vil ikke vente til i morgen heller

De vil bli sett i dag

Livet er sånn

Det er ikke bestandig alt går som det skal

Da må vi gjøre det beste ut av det vi har

Vi må hele tiden søke mulighetene, ikke la begrensningene stoppe oss 

 

Hva ser dere når dere ser på bildet

Skal tro om dere ser det jeg ser

Det første som slår meg er nemlig den som står bakerst

Hun er så fargerik med sitt grønne hår, røde kjole og gule vinger

Det sier meg at hun er ikke redd for å stikke seg frem

Hun liker å være synlig

Hun har ikke noe imot oppmerksomhet

Hun har stor tro på  seg selv 

Likevel gjemmer hun seg litt

Hvorfor det tror dere

Kan det være at hun trekker seg litt tilbake med vilje

Ønsker hun heller at hennes  gode venninne nå skal få sole seg litt i glansen

Man må ikke bestandig være den som går først, den som blir sett

Av og til er det fint å være litt i bakgrunnen

La andre få skinne i egen kraft

Kanskje stå litt i bakgrunnen og lyse opp scenen for en som trenger en hjelpende hånd

Det går nemlig fint an å hjelpe noen, uten å gjøre så stort vesen av det

Hjelpe i det stille uten å forvente å få noe tilbake

Men belønning får en

En får en deilig følelse av kjærlighet til et medmenneske

De gode ønsker og tanker en sender ut, er nemlig som en bumerang 

Du sender ut og får tilbake, hvor fra du får, vet du ikke

Det er loven om tiltrekning

Det er ganske så fint

I dag

 

 

6 kommentarer
    1. Så sant at ikke alt bestandig går som vi vil. Men det er viktig å ta vare på det man har. Ha en vakker kveld og så håper jeg at den internettlinjen kommer fort tilbake!

    2. Så sant! Det er viktig å la andre få skinne i blant. Det er mye mer behagelig å være sammen med et menneske som ikke MÅ være i forgrunnen støtt! Jeg tar meg i det i blant – at jeg skravler litt mye, men jeg tror jeg har blitt bedre! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg