I dag møtte jeg verdens kjekkeste mann

 

I dag møtte jeg en mann

Han var så kjekk

Han må være verdens aller kjekkeste, spør du meg

Det skal noe til før jeg reagerer på en mann

Jeg synes de fleste er så kjedelig 

Han her var langt fra kjedelig

 

Han var bare så kjekk

Gråhåret, men det er ok, jeg er ikke så ung lenger

Det vokser visst frem noen grå hos meg for tiden også

Bustete var han også

Jeg er ikke så glad i sånne glatte skaller, full av voks

Det er ikke min smak

Litt rufsete, helt naturlig, jeg tror jeg smelter

 

Og tror du ikke at han var en skikkelig handyman

Arbeidsklær fra topp til tå

Og for en energi

Jeg satt på legesenteret når han kom 

Jeg hadde glemt bankkortet mitt hjemme så jeg var litt i beit

Tror du ikke han hjalp meg

Han dro kortet sitt, gav meg til og med koden

Han fleipet med at det kortet kommer han vel ikke til å se igjen

Han ymtet også frempå at han nok ønsket en bonus for å ha hjulpet meg

Ja, det gjør du vel, klukket jeg lattermildt

Det er fisk til middag , sa jeg, i det han snudde for å gå

Min kjære mann, som har holdt ut med meg siden jeg var 18 år

Han stiller bestandig opp og hjelper meg

I dag

 

12 kommentarer

Siste innlegg