Mat må en ha – baguetter i ovnen

 

Mat må man ha

Det er vel alle enige om.

På grunn av festivalen, ffra 12. – 15. Oktober, var alle butikker stengte.

Jeg blir litt sliten av solen og ønsket en stille kveld i leiligheten.

Men det var jo nesten umulig å få ta i mat.

Dagen før, kom vi over en liten sjappe som hadde litt skinke, ost og et par baguetter.

Når vi kom tilbake søndag, var alt utsolgt.

Men jeg lar meg ikke stoppe.

Jeg har litt skinke og ost og noen cherrytomater fra frokosten

Jeg mangler brød.

Jeg durer inn på hotellet vi bodde dagene før og spurte pent om å få kjøpe brød.

Jeg snakker ikke spansk og de snakker  lite engelsk, men resepsjonisten tryller frem 4 rundstykker fra frokosteserveringen.

Han kommer med dem i hendene noe som bidrar til ideen med gratineringen.

Namnam, 20 min, 200 grader, det ble godt ja

 

12 kommentarer

Siste innlegg