Mørket senker seg

 

Det senker seg, mørket

Sjelen min er ute på reise

Den suger til seg med nye inntrykk

Nye lukter, nye smaker, nye lyder

Blikket favner nye blåner i det fjerne

 

 

Jeg sitter her i det mørket senker seg

Jeg sitter her alene med sanseinntrykkene mine

Jeg føler fred

Sjelen min elsker reisene

Opplevelsene og de nye inntrykkene

De er en del av min utvikling

Møte med nye energier

Ekspansjon, endring, lærdom, erfaring

 

Alle sanser aktiveres

Øynene ser

Ørene hører

Nesen lukter

Jeg føler

Hjertet fortrylles av eventyret

Og sjelen min danser av glede i natten 

I dag

 

 

4 kommentarer
    1. Akkurat sånn er det å komme til et nytt sted, og suge til seg nye inntrykk, lukter og farger. Du får liksom sagt det på en måte som får meg til å tenke at “ja, akkurat sånn er det” Fortsett å kose deg og nyte ferien <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg