Vi når hverandre i tankene våre

 

Jeg elsker å kjenne denne kontakten

Kjenne varmen som kommer i nakken

Den brer seg utover skuldrene

Kroppen blir tung, avslappet

En fantastisk god følelse

Når alt annet rundt deg slipper taket

Bekymringene drar sin vei

Jeg er bare midt inni en liten oase

Midt inne i meg selv

 

Jeg hører det som skjer rundt meg

Men likevel har jeg en egen fred

En egen kontakt

Jeg vet at ordene vil strømme på

Det er som en ordkanal

En kanal der ordene faller ned i hodet mitt

Der jeg ikke trenger å tenke

Der tankene faller ned av seg selv

De blir til ord før jeg når å tenke de

Hvor de kommer fra vet jeg ikke helt

De er der bare plutselig

 

Derfor elsker jeg denne kontakten

Når jeg kjenner denne følelsen

Denne følelsen som jeg og har når jeg skriver til andre mennesker

Når jeg er helt nøytral og tar  i mot ordene som dukker opp i hodet mitt

Uten å tenke, uten å fundere på noe

De daler ned på tastaturet

Det føles så fint

Det føles så stort

For det betyr at vi alle må være ett

Vi må alle kunne nå hverandre i tankene våre

I energiene våre

Det må være ett eller annet felles der opp

Som vi kan knytte oss opp til, som en energisentral

Så når vi er villig til det, kan vi dele

Da kan vi dele hjerte til hjerte, sjel til sjel

Da blir ordene egentlig litt overflødig, for vi forstår uten ord

Vi vet det bare inni oss

Kanskje har vi og ulike ord

Forklarer ting på hver vår måte men forståelsen er den samme

Det er kanskje derfor de som har ordene , kan hjelpe de som føler de ikke har dem

De får da hjelp til å sette ord på sine følelser

Det er ganske så fint da når du kan sette ord på følelser et annet mennneske har

Det synes jeg er veldig fint

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg