Arthur Findlay, dag 7


Det er så fint å gå gjennom parken om kvelden. Du hører ekornene i trærne og harepuser springer over veien .

 

I formiddag gjorde vi noe helt annerledes. Vi diskuterte i grupper. Vi hadde vært vårt tema, døden, livet og religion. Det er fint å kunne dele meninger uten å ha som mål å bli enig. Det er særlig lærerikt å snakke med de som mener noe annet enn deg selv. Det er da man lærer mest. Så vær tolerant og lytt til hva andre har å si, uten å prøve å få de til å mene det samme som deg. Ikke bestandig så enkelt når man blir ivrig, men vær åpen for å prøve. 

Før lunsj jobbet vi med healing. Vi gav hverandre vanlig healing og transehealing for å kjenne på forskjellen i energiene. Ved begge går energiene gjennom oss men ved transehealing sitter vi helt passiv og lar åndeverden jobbe gjennom oss. Det er mye sterkere men samtidig er vanlig spirituell healing fint for da kan man ha en samtale. Ofte har vi behov for å prate sammen om hva som  skjer og mange liker også å kjenne varmen fra hendene. Nå klarte jeg å bruke farger litt mer for å se hvor noen har vondt. Det er viktig å huske at selv om en har vondt ett sted, kan det komme fra blokkeringer et annet sted. Selv om jeg har brukt både intuitiv healing og transehealing før, er der kjekt å bli mer bevisst når jeg bruker de.

Vi hadde og en reading der vi tok ned en fra den andre siden. Jeg er fortsatt ikke fornøyd med innsatsen men forstår at det er en del av læringen. Jeg forstår og kjenner mer energiene i år hvor forskjellig de er.  Jeg lærer å skille mellom de ulike måtene å bruke dem på. 

Vi har en øvelse etter lunsj der vi bruker farger for å kvikke oss opp. Mens vi sitter med øynene igjen tar ,Simone for seg farge etter farge. Hun starter rolig men snakker raskere og raskere så vi ikke skal nå å tenke,bare føle. Vi ser hver farge spinne fortere og fortere i en spiral som omfavner hele gruppen for så å dale ned over oss og gå tilbake og så bli erstattet med en ny. Hun starter og slutter med hvitt. Det var herlig oppfriskende. Noen farger føltes ikke godt mens jeg satt igjen med fargen gul i hodet så den hadde jeg nok bruk for. Denne øvelsen skal jeg bruke når jeg føler meg trøtt og sliten 

Jeg ser noen lys i det fjerne. Farvel Arthur Findlay for denne gang. Kanskje møtes vi igjen.

Farvel til alle mine nye venner som jeg og håper å se igjen. 

I går  kveld fikk jeg en fantastisk healing av de frivillige fra kirken. På vei gjennom parken til rommet mitt hvisker en stemme at nå har jeg fått det jeg kom for.

Akkurat nå vet jeg ikke helt hva det er. Det er kanskje en mer indre trygghet. Jeg har og hatt en opplevelse som ikke så mange har fått oppleve. Foreløpig er den ikke for deling, men det får tiden vise. 

Ingen skal få meg til å tro at livet er slutt ved døden. Livet er bare i ulike faser der en av de er i en kropp.

Takk til alle de nye medlemmene som har krøpet inn i hjertet mitt.

Elsker dere herfra til himmelen  og videre derfra også.<3 

 

4 kommentarer
    1. Forstår at du har hatt en spennende og på alle måter interessant uke. Men er det slik jeg tror at noen er “god” på en ting , andre på noe annet? Leser at dere utforsker ulike ting innen det spirituelle. Er det noe du synes du er bedre til eller får lettere til?

    2. Jeg er god på healing og ord tror jeg men får og ned en del fra den andre siden, må bare bli tydeligere og stole mer på meg selv. Det blir litt nerver 🙂 men må praktisere mer, man blir jo aldri utlært. Lærte Vel mest denne gangen om å skille mellom hvor dypt jeg er i kontakten og hva som er åndekontakt og hva som kun er klarsynthet men ikke bestandig så enkelt å skille det heller 🙂 maiken:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg