Arthur Findlay, dag 4

 

I dag har det vært healingdag.

 Det er deilig for det er mer avslappende.

Vi lærer om healing ved berøring, healing ved avstand mellom oss og fjernhealing.

Deilig å bare være i energiene.

Kroppen blir jo ganske utmattet etter alle de mange dagene.

 

Etter lunsj hadde vi noen øvelser med inspirert tale.

I en del av blogginnleggene mine, bruker jeg inspirert skriving.

Jeg får en ide eller et tema og så kommer ordene av seg selv.

Men nå skulle vi snakke.

Vi skulle lukke øynene og se om vi fikk et ord og er bilde.

Jeg hadde et ord klart til det ble min tur, men det fikk jeg ikke bruke.

Typisk meg å planlegge på forhånd 

Jeg måtte få et nytt ord.

Det ordet var dusje.

Dusj er renselse og det er lett å snakke om.

Vi må ta inn det som godt er og la det vi ikke vil ha, renses ut i dusjen 

Om ettermiddagen øvde vi på transehealing. Det er bestandig deilig. Da gir vi hverandre dyp healing og der føles vidunderlig godt når det er lange dager.

 

Om kvelden hadde vi mediumdemonstrasjon. En av lærerne tok ned åndeverden så de snakket gjennom henne. Vi fikk og stille spørsmål. 

Etterpå kom et familiemedlem gjennom og talte direkte til noen. Det var veldig sterkt og rørende og ikke et øye var tørt. Her var vi vitne til noe som er større enn man kan nesten fatte og det kom frem ting som ingen andre kunne vite. 

 

 

6 kommentarer

Siste innlegg