Arthur Findlay, dag 2

 

Etter morgenmeditasjonen i dag snakket Simone om mediumskap . Det hjelper ikke hvor mange kurs man går hvis man ikke er interessert i og bryr seg om mennesket . Vi må og finne bevis for at det er den personen som er pårørende . Ikke være diffus og si kun at det er eksempelvis din bestemor. Man må be om å få de tingene som beskriver akkurat den bestemoren og høre hva hun ønsker å meddele og vise til at hun vet hva som foregår i vedkommendes liv

Det er og viktig å være tolerant . Kanskje det er personer du ikke liker og du må ikke like dem men samtidig forstå at det er en grunn til at de er som de er . 

Sånn ser det ut når jeg starter morgenvandringen min fra Clock cottage. I enden på stien skimter man skolen

 

 Man må være dedikert til oppgaven som et medium, man må ønske å hjelpe og man skal ikke skape frykt. Man skal ikke spå fremtiden eller fortelle at noen skal dø for det er ikke opp til oss å vite. Ingen skal vite det, ikke når vi selv skal forlate jorden og ikke noen vi står nær. Et medium skal ikke være noe spåkone.
Nettopp det sier jeg til alle som spør om jeg er synsk. Ofte kan jeg vite hvor vedkommende står fast eller er i en fase i dag, men jeg vet ikke og vil ikke vite noe om hva som skjer fremover. 

 


Se der er skolen mellom trærne

Første øvelse var å se om vi kunne se hvordan det ser ut inne i huset til den vi jobbet sammen med og hvordan vedkommende følte seg når de kom hjem . Jeg måtte be om litt assistanse for jeg fikk litt nerver men når jeg først kom i gang hadde jeg ihvertfall en del riktig og det var veldig morsomt å prøve å se hva man fikk til.

 

 

Neste øvelse skulle vi se noe hva vedkommende tenkte mye på i det siste. Vi skulle og se hvordan de var i en bestemt følelse, jeg valgte å se hvordan vedkommende var når denne var lykkelig.
Så skulle vi se om de hadde vondt noe sted. De to første kom lett, den siste slet jeg litt med. Jeg bruker jo ikke å se for meg noen syke når jeg sender healing, jeg åpner bare opp for gode energier for velvære og tror ikke at jeg kan styre energiene på noe vis. De opererer på en høyere intelligens eller bevissthetsnivåenn jeg er 

 


Siste øvelse denne dagen er å ta ned en avdød slektning og komme med bevis på at det er den vi sier det er. Jeg får ned en del men er ikke helt fornøyd.

Nå er det bare kveldsunderholdnongen som gjenstår. Da skal vi bare være publikum mens lærerne jobber. Herlig, nok nervepirrende jobbing 

I dag

Dere får bare unnskylde hvis noen av bildene er feil vei. På min telefon vises de riktig og jeg vet ikke hvordan jeg gjør det.

12 kommentarer
    1. Kjempespennende! Fint det du sier om at du ikke skal spå fremtiden, selv om jeg tror at dere som driver med mediumkunnskap og healing også naturlig utvikler synske evner….

    2. Alle har evnene men ikke alle ønsker å utvikle dem, og vi leser hvordan andre har det og kan få opp opplevelsesferie har hatt, men ja jeg føler at man skal ikke ta avgjørelser for noen ????maiken:

    3. Dette høres bare så spennende ut! En skal ha respekt for det en driver med og det er jeg sikker på at du har. Derfor kommer også nervene og frykten for å si noe galt. Det handler vel både om å stole på det en får ned og å være ydmyk! 🙂

    4. Spennende dette, og det høres ut som mye energikrevende arbeid. Mens jeg leste, visste jeg at dette ikke ville passe for meg i den perioden jeg nå har, hvor jeg har lite energi, og strever med å komme meg gjennom dagene. Men det høres så spennende ut, og jeg synes det er veldig kjekt å lese om dette du lærer og opplever 🙂
      <3

    5. Å så fint å høre om alt du beskriver og å se stedet igjen ❤ Glad for å se hestene også, tror jeg skimtet svarten der ute ❤☺

    6. Ja, det er energikrevende og jeg har jo ikke så mye av den sorten selv enda så jeg må passe på å finne hvile så snart jeg har en mulighet. Heldigvis fikk jeg regulert medisiner igjen før jeg dro så formen stiger. 🙂 Eva:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg