Mot en ny vår

 

Litt tankefull på morgenkvisten i dag

Gode tanker egentlig

Vi står foran en ny vår

Det er noe av det vakreste jeg vet

Vår

Når alt våkner til live igjen etter dvale

Vi går mot en ny vår

Våren er den mest vidunderlige tiden for meg

Jeg skal nyte den

Ut i naturen og se alt våkner til liv fra dvalen

Påsken er over

Påsken handler om å våkne til live igjen

Nå tilhører ikke jeg noen religion

Likevel kommer det til meg akkurat nå

Det føles nemlig sånn  for meg

Jeg går mot en ny vår

Jeg våkner opp fra dvalen

 

Jeg sliter med den fysiske energien

Det er mange dager jeg ikke gjør annet enn å sitte i ro

Nå er det imidlertid spennende dager, for mitt eget stoffskifte stiger 

Jeg reduserer medisinen  for stoffskiftet blir for høyt

Man er ikke i bedre form når det er for høyt heller

Jeg var på Gran Canaria uken før påske

Gledet meg veldig på forhånd til sol og varme

Men du verden det var fysisk slitsomt

Jeg var ganske så utmattet

Likevel er det sunt å komme litt bort fra godstolen 

Og nå går jeg forhåpentlig mot bedre tider med min fysiske kropp

Ut og gå fine turer i skogen og nyte våren

 

 

Men……….

Oppvåkning

Før påske hadde jeg mange fine menneskemøter

Etter turer til varmen, føler jeg ofte at jeg åpner mer opp

Når jeg var der, fikk jeg og brukt healingenergiene 

Det føltes veldig fint

Etter at jeg kom hjem, føler jeg endringene

Jeg føler meg nærmere energiene, åpnere

For de som selv er åndelige, forstår de nok hva jeg mener

Å forklare det, er slett ikke så enkelt

Det må kjennes på kroppen

 

Å kjenne energiene

Plutselig kan jeg kjenne en egen ro senke seg over meg

Varmen brer seg over skuldrene og nakken min

Jeg blir fylt av en indre fred

En følelse av kjærlighet fyller kroppen min

Jeg kjenner jeg blir herlig avslappet

Det er en aldeles nydelig følelse

Det er som en rus

Når man først har kjent denne følelsen, vil man tilbake dit

I perioder mister man kontakten med energiene

Man er i endring, og da kan det ofte føles som litt stillstans

Da lengter man etter denne følelsen

Jeg kjenner en stor glede i hjertet mitt når noen forteller meg at nå har de kjent dette selv

Nå forstår de hva jeg mener

De er euforisk lykkelig over å ha kjent denne kjærligheten

Den er der inni seg selv

 

Jeg kjenner det og på healingenergiene mine

Det er som om hendene mine prikker mer

Jeg får ned beskjeder lettere

Jeg forstår mer sammenhenger

Det er som om jeg har fått 10 studiepoeng mer, på et vis

Jeg er ferdig med et nytt kurs

Et kurs jeg ikke vet at jeg har gått

Det er en vannvittig herlig følelse

Så nå går jeg løftet mot en ny vår

Både fysisk og åndelig

I dag

 

10 kommentarer

Siste innlegg