Healing er en forunderlig ting.

 

Healing er en forunderlig ting

Og vidunderlig

For de som vil og tør å kaste seg uti det

For som regel kreves det en rekke tiltak man selv må ta tak i

Healing er ikke noe tryllemiddel

Det er ikke å knipse med fingrene så er alt bra

Det er ikke alle som kan ha en time og så gå hjem og si: Jeg er frisk

Selv om jeg har opplevd det også

 

I dag fikk jeg melding fra ei ung dame

Hun forteller meg at hun er gravid

Vi har hatt kontakt en stund, et par år

Hun har tatt tak i livet sitt

Hun har innsett at hun måtte endre tankegang for å få det bedre

Gi seg selv anerkjennelse for den hun er, for selvtilliten var lav

Se på alle sine gode, sterke sider

La fortiden være fortid, se på det som erfaring, læring

En god bagasje for livet videre, for å gi forståelse for andre mennesker man møter

At tunge dager har vi, men at skyene letter igjen og solen titter frem

 

Det aller beste er å se hvordan ting endres når man tenker positivt

Plutselig begynner ting å rulle

Trivselen øker, selvtilliten øker

Hun fikk kjæreste og er nå da gravid

Noe hun hadde et sterkt ønske om når vi møttes første gang

 

Healing handler nemlig om å bli hel

Det er ikke all fysisk sykdom man kan fjerne

Noe må man leve med

Men det er å ta tak i livet sitt og gjøre det beste utav det

Ha fokus på det som er bra

Da vil snøballen begynne å rulle og andre ting vil også falle på plass

Det er prototypen på det å skape en god hverdag for seg selv

Som healer å få være med på sånne prosesser, det er så nydelig

Sånne menneskemøter er det fineste jeg vet

Når man tør å åpne opp for hverandre sjel til sjel

Så tusen takk for at jeg har fått følge deg i prosessen din

Jeg kan ikke love deg gull og grønne skoger resten av livet

Sånn er ikke livet skapt

Utfordringer får vi,men det å se at vi kan ta tak i dem og gjøre det beste utav de, det er fint

Lykke til videre i livet, vakre sjel

Noe sier meg at nå skilles snart våre veier

Akkurat slik det skal være

Et rørt og takknemlig takk

I dag

 

12 kommentarer
    1. Det var fine ord Mariann. Og det er som du sier her også, healing kan være en prosess, som med alt annet her i livet. Og så må vi tørre å åpne opp, og å ta imot! <3 Klem til deg.

    2. Man må tro på healing også, for at det skal hjelpe. Og har man troen, så er man åpen for det 🙂 Men ingenting er gjort med et knips. Fint å høre denne historien synes jeg <3 Er så glad når det går rette veien 🙂

    3. Healing alene ville ikke hjulpet henne. Det som var aller viktigst var ikke troen på healing, eller selve healingen,for den var en mikroskopisk del av det hele, det var at hun tok tak i de tingene hun måtte endre. Når hun gjorde det, begynte snøballen å rulle og hun fikk det bedre med seg selv og så ble snøballen enda større og rullet enda fortere 🙂 Og det er healing, ikke uført av en healer men selvhelbredelse 🙂 Og det er nøkkelen i all healing :)Eva:

    4. Jeg har nok ikke tilført henne så mye annet enn at jeg har fått følge henne. Hun har gjort jobben selv 🙂 Jeg har bare sagt hva jeg tror når hun har følt hun har stått litt fast eller lurt på noe. Men hun har vært flink til å ta selvstendige valg 🙂 MOONBEAMSCORNER:

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg