Hopp av karusellen


Nå gjør du det igjen

Kjære deg

Du drar deg selv ned i energi

Du tar på deg andres negative vibrasjoner

Vibrasjoner som har ingenting med deg å gjøre

Du suger dem til deg

Du lar det negative herje med kroppen din

Du kjenner det så godt

Du blir fysisk sliten

Du blir matt og motløs

 

Hvorfor gjør du det

Hvorfor

Du lar deg rive med

Du går på en karusell

En tankekarusell

Tankene spinner rundt og rundt

De går i loop

Igjen og igjen bombarderer de hodet ditt

Du våkner om natten

Du våkner av de samme tankene

Store som fjell dunker de i kroppen din

Som en rytme i en sang

Som når kroppen din svinger med i en melodi

Bare at nå er det en negativ melodi

En melodi fylt av hat og frykt og fordømmelse

 

Du vet du må gå av karusellen

Du vet det, men det er så vanskelig

Den spinner så fort at du klarer ikke å komme deg av

Den spinner rundt og rundt og rundt

Du roper høyt av frustrasjon

Du vil av

Du vil opp i frekvens

Du har ikke noe her i negativitetens land å gjøre lenger

Du vil opp

Opp, opp, opp, vil du

Du roper STOPP

Jeg vil av

Jeg vil finne igjen min egen frekvens

Den gode energien

Jeg vil kjenne de gode energiene strømme gjennom kroppen min

De som omfatter glede, omsorg og kjærlighet

De som gjør at andre føler seg vel i mitt selvskap

Det er det eneste våpenet jeg har

Det er et kraftig våpen

Kjærligheten til mine medmennesker

Jeg hopper av negativitetskarusellen igjen

Glad og lettet finner jeg igjen meg selv

I dag

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg