I dag skal jeg tenke høyt

I dag skal jeg tenke høyt

Jeg skal tenke høyt for meg selv slik jeg bruker

Gjerne i dusjen

Dusjen er et fabeaktig tenke høyt sted

Det jeg tenker på er

Hva hvis vi skaper med tankene våre

 

Til en viss grad lever jeg jo allerede en del etter den tanken

Hvis jeg har en konflikt av ett eller annet slag

Eller noe jeg bekymrer meg for

Da setter jeg meg i healingstolen min

Drar på meg pleddet og mediterer

Jeg bruker tankene bevisst

Jeg tenker hvilken løsning jeg ønsker

 

Jeg er fortsatt ganske så negativ, mange ganger om dagen

Jeg tenker kan ikke tanker eller orker ikke tanker

Nå tror ikke jeg at jeg kan få til alt helt perfekt

Vi er mennesker

Og nå tenkte jeg nettopp høyt, en ikke greier tanke

Men hva hvis jeg er medskaper mye mer enn jeg tror

Tenk om jeg er det da

Det ville vært forbløffende

Da er det viktig å bruke det i det godes tjeneste

Hvis ikke, vil jeg jo tape på det selv

Dette tror jeg at jeg må tenke mer på

Kanskje dusje oftere, så det dukker opp gode løsninger

Haha, nå prøvde jeg bare å være litt morsom

Men jeg skal seriøst tenke mer på hva jeg vil skape og se hva som skjer

Ta for meg konkrete situasjoner jeg er oppe i og tenke løsning

Den løsning jeg ønsker meg

I dag

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg