To

Ja, jeg ble litt hekta jeg og da, på denne utfordringen til Frodith

I går fikk vi utfordringen. En

http://lillasjel.blogg.no/1447078298_09112015.html

Men jeg ligger litt bak teten

Litt hengende etter de andre, på dag nummer to

Og det gjør jeg egentlig ellers også

Henger litt etter

For tiden ihvertfall

I dag var vi altså  kommet til tallet to

 

To er et fint tall

Hvorfor skal vi hele tiden hige etter å være først og best

Kan vi ikke være nummer to

Akkurat passe

Hvorfor er det ikke bra nok å være akkurat passe

Hvorfor må alt være så perfekt

La førsteplassen bare springe

Så kommer vi etter i vårt eget tempo

Som nummer to

I dag

 

Og da passer det vel å presentere bok nummer to i Lillasjelserien

Foreløbig har jeg kun forsiden

Og den er kun et utkast ja

Bare for å illustrere

Jeg kan ikke å bruke paint, så jeg sliter fælt

Men noe sånn ser jeg den for meg

Så skal den fylles med bilder og ord

Slik som dette

Jeg leter
Jeg leter etter det vakreste av det vakre

Jeg leter etter lyset

Lyset i sjelen

Hva kan vel være vakrere enn det

I dag

 

 

27 kommentarer

Siste innlegg