Arthur Findlay Spiritual College.

Jeg spurte om lov til å ta bilder ute og det var ok. Inne er det ikke lov å ta bilder. Kanskje like greit for da hadde jeg nok fylt 10 blogginnlegg for der var det mye detaljer.

Håper jeg klarer å gjenskape stemningen for de som har vært der men også at andre kan forstå hvor magisk dette stedet er.










Jeg gikk gjennom denne parken morgen og kveld for å komme til the Clock cottage og det var en helt magisk stemning, både tidlig og sent.  Jeg skal lage et eget innlegg fra alle de flotte trærne inne i parken. Jeg er jo fortsatt helt henført over sånn flotte, digre trær og jeg lover at der var det mange. Når du gikk der om kvelden og det var mørkt og harepusene sprang over veien for deg så var det magisk. Og likedan om morgenen når fuglene sang og ekornene hoppet fra tre til tre. Sukk.








Jeg kjenner tåren i øynene når jeg ser på bildene. Jeg lengter allerede tilbake.


På denne benken under dette treet var det en nydelig kjærlighetsenergi. Her følte du freden senket seg.

Her på kveldstid. Det var lyssatt ute så det var nydelig å gå ute om  kvelden.



Arthur Findlay i mitt hjerte

18 kommentarer

Siste innlegg