Spennende dager

 

 

Da er jeg midt oppe i eventyret

kanskje for noen høres det ut som et mareritt

Det er spennende dager

Nervepirrende også

Prestasjonsangsten kommer ikke bare smygende, men hoppende på deg som en stor tiger

Du vil jo så gjerne få til, mestre

 

Jeg er på Arthur Findlay spiritual college

Bare navnet kan jo få en til å hoppe i stolen av skrekk

Men det er en skrekkblandet fryd for jeg elsker det jo

Men du verden hvor mange spennende oppgaver

Og mange ahaopplevelser, de står kø

Lærer spør om det er noen som ikke ser farger

Jeg blir for forvirret

Ser farger, klart jeg gjør det

Likevel rekker jeg opp hånden, litt flau

Så spør hun hvilke farge som er på utdøra mi

Og det rare er at i det øyeblikket husker jeg det ikke

Jeg vet ikke hvilken farge det er på min egen dør

Så sier hun: Se den for deg

Og vips der er den jo

Den hvite døren min

Det har irritert meg at jeg ikke har sett auraen til noen

Hvis andre kan det, kan vel jeg og

Men så viser det seg at jeg kan jo det

Det er bare at jeg ser fargene inni meg, ikke utenpå kroppen

 

Vi får så en oppgave 

Vi går sammen to og to

Vi skal se tre farger hos hverandre pluss en vi mangler

Vi skal så forklare hva de fargene betyr for oss

Plutselig er det så enkelt

Fargene kommer og jeg kan fortelle hvordan hun er ved hjelp av hva jeg føler ved de fargene

Jeg ser og den fjerde fargen, hva hun har behov for mer av

Mestring er fantastisk

Så får vi en ny oppgave jeg ikke mestrer

Jeg føler egentlig at det er ok

Men lærer sier at det er det ikke og vips så setter hun meg på en test og jeg får se at jeg kan likevel

 

Første frokost fikk jeg et godt råd

Bare vær den du er

Jeg prøver det for da blir ting enklere

Dessuten glemte jeg sminkepungen hjemme så jeg er helt uten maske

Noe som også må læres

Klar for en ny spennende dag

I dag 

 

18 kommentarer
    1. Åååååå, du er midt oppi det du. Så herlig. Sikkert litt følelsen jeg hadde i kakekrigen, helt på høyspenn, og helt i himmelriket på en gang:) Kos deg 🙂 Og nei, jeg har ikke glemt hvem som tipset meg om kakekrigen ,)

    2. Guri så spennende 😀 Og så kjekt å se at du mestrer. Det er jo det beste av alt.
      På bildet fikk jeg øyeblikkelig en følelse av noe mystisk og “overnaturlig” 🙂 Passet godt inn det bygget der 😀
      Hadde jeg glemt min sminkepung, ville jeg sikkert hatt problemer med å fokusere på noe annet. Så avhengig er jeg av den 😉 Men tipper vel at jeg hadde klart meg helt fint uansett….:)
      Kos deg videre <3

    3. Da håper jeg det blir en fin opplevelse…spennende med litt ny inspirasjon..uansett hva det måtte være…bare det er noe en liker selv :)) Kos deg <3

    4. Tenker det er spennende dager, ja. Og bare det å gå inn i det staselige gamle huset må jo være litt spesielt. Jeg tror nok at rammen rundt det hele er med på å gjøre opplevelsen enda bedre. bare kos deg og hiv deg utpå. Der er ikke jeg så tøff, men prøver å utfordre meg selv av og til. For det er både skummelt og spennende å forlate komfortsonen sin 🙂

    5. Dette går bra uten maske- kanskje det er det som er meningen?. Her viser du tydelig at vi har så lett for å lage oss en forestillingsverden om hvordan fasiten skal være. Virker som om du har knakende dyktige lærere som vet hvilke knapper de skal trykke på for at elevene skal finne fram til kilden i seg sjøl. Jeg tror heller ikke at jeg ser aura, men kanskje jeg ser den inne i hodet mitt akkurat som du? Det er så flott at du er leken og nysgjerrig. Ofte er ting enklere enn vi tror – vi er bare så vant til å vanskeliggjøre! Gleder meg til å følge med på det du skriver fra denne skolen, for dette har jeg sansen for!! Synes du er modig også, for mange hadde sikkert kviet seg for å dele dette. :D:D:D

    6. Ja vet du. Jeg har oppdaget at i at jeg trodde jeg måtte koble meg på og prøve å få kontakt men så er det bare der helt av seg selv 🙂 mye fantastiske oppgaver med digre ahaopplevelser :). karidansen:

    7. Tror ikke det er siste gang du reiser dit….Må være deilig å være sammen med likesinnede og utveksle erfaringer og lærdom, i tillegg til alt dere får lære…
      Håper du føler du har utbytte av det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg