Ut på eventyr

Ja da sitter jeg på toget

Forventningsfull men og med store kråker i magen

Jeg skal ut på eventyr

Arthur Findlay spritual college

Jeg skjønner at jeg skal til england når jeg allerede på toget sier thank you

Jeg lurer på hva som har ført meg hit

Hadde du fortalt meg dette for noen år siden ville du ledd

 

Jeg skal på healingkurs

Eller kanskje ikke det heller

Jeg vet nemlig hvilket kurs jeg skal ta

Det blir heller medium som tema, tror jeg

Da kan man velge aktiv eller passiv

Jeg vet ikke så mye om det enda

 

Gubben sier det blir som når harry potter skal velge hus

Det er en hatt som velger for han

Jeg tror jeg må la hjertet mitt lede meg

Angående harry potter så ler familien godt og ser for seg når jeg skal springe gjennom murveggen for å komme på perrongen

Selv fleiper jeg med at jeg vil kjøpe meg sopelime der og usynlighetskappe

 

En hel uke skal jeg være der

En hel uke med sterke energier og store opplevelser

For ikke snakk om menneskemøtene

Være i et åndelig fellesskap

Det gledes stort inni meg

I dag

 

20 kommentarer

Siste innlegg