Ny fiks ide fra mitt hode

Av og til får jeg sånne fikse ideer

Denne gangen er det om energier

Ja, det er jo ikke første gang, sier du kanskje

Nei, det er ikke det

 

Ofte føles det tungt å være i hus der det har vært mye krangel og ufred

Man kjenner liksom det tynger

Når man går i dette dag ut og dag inn, da blir man påvirket

Det blir tungt å være der

Man kan føle seg deprimert

Man kan bli irritert og sint uten at man forstår hvorfor

Jeg har vært på besøk hos mennesker der jeg har reist hjem igjen lenge før jeg hadde planlagt

Jeg greide ikke å være der fordi det var så tungt der

 

Hvis man da ser for seg verden

I mange land er det krig og ufred

Massedrap og ondskap

Tenk da hvor mye negativ og vond energi som må ligge igjen i de landene

Gjerne hundrevis av år med krig

Energiene vil da ligge som en tykk, svart tåke i atmosfæren

Husk at det ikke må være sånn nå da, dette er kun mine tanker

 

Jeg tenker videre

Hvordan vil man da ha det inni seg når man bor i dette tunge

Hvordan vil vi bli påvirket

Kan det være derfor så mange som driver med lysarbeid, synes det er så lett her oppe i Norden

Det har nemlig vært mer fred her enn mange andre plasser i verden

Kanske skylaget av energier er lysere grå, istedetfor svart

 

Hva skjer hvis flere og flere sender sine gode energier opp i atmosfæren

Likedan som når vi renser hus for energier som henger igjen

De energiene løser seg jo opp

Etter husrens blir det lettere å puste, lettere å leve, i de husene

Da må man vel kunne rense sånn i atmosfæren også

Blåse godhet på de svarte skyene så de løser seg opp

Det vil nok ta tid, mange, mange, mange år

Men kanskje våre neste generasjoner på den måten kan få en litt fredeligere verden

Kanskje vi alle kan bedrive litt verdensrens

Hørtes ikke det fint ut

Du blir vel med

I dag

8 kommentarer
    1. Ja, tenk om…..Noen ganger kommer en jo til plasser der det er “Helt umulig” å være…Noen ganger tenker jeg ikke over det før etterpå : Hvorfor var det så om å gjøre å komme seg derfra? Det har med energier å gjøre……. Og så kan vi påvirke det, og sende gode energier i stedet. I går gjorde jeg et eksperiment. Jeg sendte gode energier FØR jeg dro til et sted og “fortalte” personene jeg ville treffe på der om hvordan jeg ønsket at det skulle være…. (Jeg visste ikke nøyaktig HVEM jeg kom til å treffe!) Jeg hadde det mye bedre der enn det som har vært tilfelle på lenge! 🙂

    2. Verdensrens høres veldig bra ut, selv om det ville tatt lang tid 🙂 Det er trist å tenke på at det er så mye uro i verden. Jeg skjønner det du sier om at du kan føle at det er tungt i hus hvor det er dårlig stemning….Det kan jeg også føle noen ganger, og da får jeg vondt i hodet….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg