Arthur Findlay Spiritual College

Standsted Hall, Arthur Findlay Spritual college

alle bilder i dag har jeg lånt via google.

 

Jeg liker ikke husvask

Jeg liker derimot veldig godt husrens

Det vil si rense hus for energier

Det er spennende arbeid

 

Jeg er ikke så erfaren enda

Jeg bruker ofte litt tid på mine prosjekter

Jeg blir liksom gitt opplysninger litt lagvis

Kanskje for at jeg ikke skal bli så forvirret

Det samme er når jeg skal ta ned beskjeder til noen

Jeg har lett for å tolke det jeg får

Jeg trenger derfor å lære mer

Jeg må bli en åpnere, sterkere og mer nøytral kanal

 

Derfor drar jeg til England på kurs i august

Jeg gleder meg sykt

Det blir så spennende at jeg kjenner sommerfuglene som propellfly i magen

Jeg skal på Arthur Findlay Spiritual College

Det blir det mest spennende eventyret jeg har vært med på noengang

Og det føles så riktig

Alle brikkene faller på plass

Alt jeg er, alt jeg har lært, alt jeg har erfart, alle menneskene jeg har møtt

Alt dette fører meg til at det er dette jeg vil bruke livet mitt på

Det er dette som er meg

Det å drive med healng og mediumskap er meg

Her kan jeg bruke hele meg

Det kan ikke bli noe annet

 

Foreløbig er det min hobby, men etterhvert vil hobbyen være arbeidet mitt

Et arbeid man ikke blir pensjonert fra

Et arbeid man bærer med seg så lenge helsa vil det, eller livet varer

Og når livet på jorden tar slutt, ja da forsetter jobben, bare fra et nytt ståsted

Fra den andre siden

 

Jeg gleder meg sånn

Livet føles utrolig givende og spennende

Jeg er så inderlig takknemlig

I dag

#husrens #healing #åndelig #spirituell #medium #den andre siden

14 kommentarer
    1. Så spennende da 🙂 Blir sikker superbra. Har bare hørt masse bra og fint om dette stedet. Har en god venn i England som har vært der ofte som medium 🙂

    2. Dette høres ut til å være midt i blinken for deg! Ikke rart at du har sommerfugler i magen! Blir spennende å følge med på bloggene senere, høre om hvordan det gikk, og sikkert mange spennende mennesker å møte 🙂

    3. Ja, dette bli spennende. Flott at du deler det. Både fordi det er interessant og fordi du forteller det til deg sjøl også! DETTE vil jeg! Den siste uka har jeg hatt to massasjekunder. Sjøl om jeg aldri kommer til å massere på fulltid, så er det et skritt i retning av det jeg vil : Jobbe delvis sjølstendig…og jobbe med mennesker. Jeg er overbevist om at jeg også vil jobbe mer innenfor det såkalt “alternative” og spirituelle miljøet, på ett eller annet vis. Det har jeg “fått vite” fra flere hold, men jeg har vært litt for redd for å åpne opp for det. Tar av meg hatten for ditt mot. Mange som synes den slags er “Skrullekjerringtakter!” 😀

    4. Nå er situasjonen en helt annet, på kort tid er det nå blitt mye åpnere og man kan snakket om disse tingene med veldig mange, er ikke mer enn et par år siden, så var det nesten hysj, hysj 🙂 Kast deg uti deg, vil noen le av deg, så la de ha moro av det :)karidansen:

    5. Så spennende, og så fine omgivelser også 🙂 Jeg tviler ikke på at dette her vil bli en once in a lifetime experience når det gjelder opphold og alt du vil komme til å lære og oppleve. Og når du tar lærdommen med deg hjem igjen, vil kanskje mange andre få en like god opplevelse som du fikk, men på en annen måte 🙂
      Gleder meg til å høre fortsettelsen på dette “eventyret” ditt <3

    6. Dette blir så spennende, og det skjer så mye utvikling, som forberedelse liksom 🙂 Hartro på at dette blir et stort skritt i riktig retning <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg