Derfor møtes vi du og jeg, lille venn

Du og jeg lille venn, du og jeg

Vi er litt av et par, er vi ikke

Eller rettere sagt, vi er ikke noe par, vi er egentlig en hel flokk

Vi er ganske så mange

Som en stor familie

 

Selv om vi ikke kjenner hverandre, er vi ganske så nære

Vi kommer fra samme familie

Sjelefamilie

Når vi møtes, er gjenkjennelsen stor

Vi kjenner hverandre via øynene

Når jeg ser deg inn i dine øyne, da ser jeg noe i meg selv

Hva det er, vet jeg ikke helt

Jeg vet bare at vi kjenner hverandre på ett eller annet vis

 

Det er ikke sikkert vi skal gå så langt sammen

Kanskje er det kun et møte i et brøkdel av et sekund, eller en liten time, og så er vi borte igjen

Men det møtet var likevel viktig

Energiene skulle nemlig møtes

Kontakten skulle opprettes

Det er ikke alt vi forstår du og jeg

Det er ikke så nøye

Gruble nå ikke på det

Det er ikke alt du trenger å vite

Bare ta vare på de øyeblikkene

De er øyeblikk sjelen din vokser på

 

Energiene våre spinner seg sammen

Så går vi igjen hver for oss

Vi spinner nettet videre

Hver for oss, men nå er vi jo også spunnet sammen

Hvor fint er vel ikke det

Se det for deg

Se hvordan vi spinner et nett av gode, lyse energier

Større og større

Til slutt vil de omfavne verden

Mørket vil måtte vike

Derfor møtes vi du og jeg, lille venn

Derfor er de møtene så viktige

Ta godt vare på de

I dag

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg