Jeg skal bli flink til å lytte

Nå har jeg bestemt meg

Jeg må slutte å være så skeptisk

Jo, litt må jeg være, tror ikke på alt jeg heller

Mye humbug finnes det

Men jeg må lære meg å stole på meg selv

Det jeg får ned i hodet mitt, er ikke bestandig røl og tull

Jeg er bestandig så redd for det

Har nok fått hørt det fra barnsben av

 

Under en healing bestemte jeg meg for å lytte

Koble ut helt meg selv og bare være tilstede

Jeg er jo bare en kanal

Jeg åpner healingkanalen

Utover det har jeg ingen myndighet til å sende energiene et bestemt sted

Ikke hvordan de skal virke heller

Men jeg får oftere og oftere opp ting

Derfor må jeg lytte og stole på meg selv, at det stemmer

Også det som høres rart ut

 

Denne gangen satt jeg noen minutter i stillhet

Jeg går inn i lett transe

Det høres kanskje rart ut, men da er jeg tilstede men samtidig litt fjern

Jeg hører og kan snakke, men har vansker med å få opp øynene

Så sier stemmen, at nå er det ute av dine hender

Akkurat den setningen har kommet flere ganger i det siste

Det er som om jeg får beskjed om at nå er kanalen åpen

 

Plutselig føler/Hører jeg noen si, at det sterkt lys vil komme over oss

Som en portal, der det strømmer ned lys, som i regnbuefarget regn

Det blir skarpere og skarpere

Så sier stemmen at jeg skal se opp for det er noe jeg skal observere

Klienten har sovnet og jeg tenker at da får jeg se

Og hva ser jeg, jo fingrene hopper og muskler hopper

Over hele kroppen kommer små rykk

Det er kanskje helt normalt når vi sover, hva vet jeg

Det er kanskje muskelspenninger som slipper

Samtidig får jeg en følese av popcorn som popper

Det er som om muskelspenninger popper opp som popcorn i gryta

Så plutselig brer de seg utover og blir som dråper, regnbuefargede dråper, som flyter utover

Det var riktig så fascinerende

Nå skal jeg bli flink til å lytte

I dag

 

22 kommentarer
    1. Høres bra ut :)) Jeg merker i allefall at jo mer avspent jeg er i kroppen ,jo lettere er det å tenke og klare å konsentrere seg om det en gjør..og eventuelt lytte til seg selv eller andre…God helg videre til deg <3

    2. Jeg har en venninne hun seier stadig til meg “eg forstår ikke at du kan bli overasket” he he men likevel blir jeg helt overasket når det skjer noe litt utenom det vanlige når jeg gir healing. Men det er vel bare bra å forundre seg 😉 Du vet det er mye mer mellom himmel og jord en vi aner 😉
      En god klem til flinke deg

    3. morsmiddag: Jeg blir like overasket hver gang og like redd for å si når jeg får opp ting som stemmer. Det er som et mirakel at kroppen forteller om hendelser som har skjedd mange tiår tilbake og er roten til de utfordringene vedkommende har i dag. Klem til deg og:)

    4. Jeg er heldigvis for det meste ganske trygg i det jeg formidler etter veldig mange år med å holde på med slikt. Men det er klart det er så uendelig mye mer en bare det, dette dreier seg om

    5. Ja, det er viktig å lytte, og spesielt til egen kropp og egne signaler. Vi kjenner jo aller best oss selv 🙂 Men å lytte, og å faktisk gjøre noe med det som blir oss fortalt, er jo to forskjellige ting 🙂

    6. morsmiddag: Ja, jeg må nok det 🙂 Legge bort prestasjonsangsten og redselen for å bomme. De sier jo det at jeg får opp ting fordi det er viktig, at det bør jeg snart forstå, at ingenting er tilfeldig 🙂 Det er veldig spennende da med sånne seanser, for du får liksom puslespillbiter og så pusler du de sammen til et bilde som da er løsningen på mye som har satt seg fast hos vedkommende . og jeg har bestandig elsket puslespill 🙂

    7. Vittig, det har jeg også gjort. Du vet at selv om de kan se ut som du tar feil så kan det bare være at du bare ser det med andre øyner en den du har foran deg. Da må en gjerne bare spørre seg selv og ta det der fra. Det er min erfaring 🙂

    8. morsmiddag: Ja, akkurat det fikk jeg et eksempel. Jeg lurte på om vedkommende hadde vært innestengt fysisk, men så var det at tilstanden i dag gjorde at denne følte seg innestengt, altså symbolsk

    9. Ingen tvil om at å lytte fører oss nærmere der vi skal være.
      jeg var tillitsfull, lite skeptisk, og egentlig rart med tanke på bakgrunnen min.
      Ei meget god venninne sa til meg at det er kun du selv som kan åpne deg igjen Vanja. Du må ta et valg. Bli mere slik du var og kom deg ovenpå igjen?
      Jeg har lyttet til disse ordene siden hun sa de.
      Jeg vet hun har rett? Samtidig er stengselen ganske kraftig.. Redselen for å trå feil igjen.. Den sitter så hardt. Uavhengig av hva jeg vet er rett?.
      Så ja vi må være flinke til å lytte..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg