DRØMMER

Drømmene mine er viktig for meg

De skaper glede og forventning i kroppen min

Jeg bruker dem bevisst

Jeg har nok bestandig gjort det

Jeg husker det stod i karakterboken min at jeg hadde ungdommelig drømmefravær

 

Det er min måte å bruke det positive på

Jeg tror nemlig at hjernen min tror på det jeg forer den med

Ved å dagdrømme gir jeg den gode vibrasjoner

Det gjør ikke noe for meg om det ikke blir noe av

Det spiller ingen rolle

Det som skal skje, det legger seg til rette for meg

Skjer det ikke, ja da var det ikke det jeg skulle

 

Jeg kan legge meg om kvelden og fantasere

Jeg ser for meg at jeg vinner millioner

Jeg forestiller meg at jeg forteller det til barna

Jeg bruker pengene, i den forstand at jeg ser for meg at jeg bruke dem

Jeg tenker på alt jeg skulle gjort og kjøpt og opplevd

Likedan gjør jeg med andre ting

Reiser og opplevelser

Er du alene og ønsker en partner, se for deg hvordan det vil være

Bekymrer du deg for sykdom, se for deg hvordan du er når du er frisk og energisk

Visualiser

Noen vil kanskje si du lever i en drømmeverden

Noen gjør jo det, de ser ikke virkeligheten, men de er få

Selv om vi visualiserer det vi ønsker oss, klarer nok de fleste av oss å holde beina på jorda

Men jeg har stor tro på å fokusere på det vi vil ha

Dessuten er det deilig å drømme seg bort litt

Tror jeg drar til en sydhavsøy jeg nå en liten tur

Eller kanskje har jeg kjøpt meg hus i Italia

Noe må jeg jo bruke de 7 millionene på som jeg nettopp har vunnet i Lotto

Drøm deg litt bort du og

Det er så deilig så

I dag

6 kommentarer
    1. Dagdrømming er en herlig virkelighetsflukt. Deilig å drømme om hva som kan skje, og hvem vet…kanskje en dag. Drømmene er dine og bare dine, og dem kan ingen ta fra deg. Det er en herlig tanke. Og som du sier så har de fleste beina godt plantet på jorden, og vi vet forskjell på drøm og virkelighet. Men en dag kan drømmen bli virkelighet…og det er det deilig å drømme om. Ha en superfin søndag <3

    2. Dagdrømmer har alltid vært en del av meg, på skolen drømte jeg meg ofte bort til lærerns store fortvilelse hehe. Drømmer fortsatt og har ingen planer om å slutte 🙂 Slipp drømmene fri <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg