DU OG JEG SAMMEN

Du og jeg sammen

Ja, du, nettopp du

Er du klar over hvordan vi samarbeider

Du som leser og jeg som skriver

Hele tiden flettes livene våre sammen

Uten at vi kjenner hverandre

 

Etter dette blogginnlegget: http://lillasjel.blogg.no/1411980252_29092014.html , fikk jeg disse ordene i en kommentar

AAAA la oss våkne. La oss se.hvor lavt vi vibrerer med frykt, skam og baksnakking. La oss se hvordan disse energiene skaper våre liv og gir oss mer av det vi frykter og skammer oss over.La oss se hvordan vi er med skapere og sender disse lavfrekvente energiene ut rundt oss og videre ut i universet. La oss ta ansvar, la oss samskape høyfrekvent energi som kjærlighet, glede og lykke. La oss spørre oss selv et spørsmål hver gang vi står på terskelen til å sende negativitet ut: Hva ville kjærligheten ha valgt .Ha en fantastisk flott og skapende dag. <3 Marianne Sandvik Øverland

 


 

Med disse ordene satte hun fokus på det som viser seg å være tema for øyeblikket

Samhandling

Samhandling og samarbeid

Hvordan vi påvirker hverandre

Både de vi kjenner og de vi ikke kjenner

I dag når vi hverandre på en helt annen måte en før

 

En kommentar fra en jeg ikke kjenner real life

Et bilde fra en annen

Et dikt fra en poet, ord jeg får dele

Alle ser vi, leser vi, lar oss påvirke

Tenk over det du har sett og hørt i dag

Du lar deg påvirke

 

På denne måten kan vi samarbeide

Jeg samarbeider jo med flere både når det gjelder bilder og tekst

Alene uten påvirkning hadde jeg ikke fått inspirasjon

Tenk derfor over hvordan du påvirker

Hvilke handling vil du skal komme ut av det du deler

Både i real world og på sosiale medier

Hvilke tanker sender du ut i luften

Hvilke ord bruker du

Hva forteller du om, hva deler du

Tenk litt over at du påvirker mange med disse impulsene

De som blir truffet påvirker videre

 

Samarbeid på denne måten er nydelig

Hvis det er gode ting som deles

Hver og en av oss påvirker de andre vi møter på veien vår

Derfor gjentar jeg disse vakre ordene

Hva ville kjærligheten valgt?

I dag

 

8 kommentarer
    1. Ja, rart hvordan mye her inne veves sammen også 🙂 SOm med meg og mine noveller det. Jeg legger ut et bilde, får tilbakemeldinger fra dere 🙂 skriver en historie, som sammen blir noe alle leser etterpå igjen 🙂 koselig <3

    2. Vi vibrerer, hver eneste sjel på den vakre kloden vibrerer, Hvilken frekvens vi vibrerer på kommer an på våre tanker og handlinger. . Desto høyere frekvens vi har desto mer kjærlighet tar vi inn og sender ut. Vi vibrerer og vi trekker til oss de som vibrerer på samme frekvens som oss selv. Slik samskaper vi . Det er derfor det er så viktig å være bevisst på hva man sender ut, fra hvilken frekvens man sender -det var nok derfor jeg fant bloggen din Mariann. Vi vibrerte på samme frekvens <3

    3. For en nydelig tanke “Hva ville kjærligheten valgt?” Dette var enda et sånt godt innlegg å lese 🙂 Noen ganger kommer ordene og treffer meg litt bedre enn andre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg