LITT SÆR I DAG

I dag skal jeg være litt sær

Litt åndelig

Litt alternativt tenkende

Jeg vet at ikke alle følger meg på disse tankene

Det gjør ikke noe

Ta dem til dere eller kast dem

Følg hjertet

Lytt til stemmen inni deg

 

Det har vært tøffe tak noen dager for mange

Siden uken før siste fullmåne

Mange har slitt både mentalt og fysisk

Når man utvikler seg åndelig møter man sånne perioder

Mange er fortsatt ikke klar over at de åpner opp

Det merkes på kroppen at frekvensene øker

 

Når en sånn periode er over, føler man lettelse

Man merker at man er åpnere, sansene sterkere

Man kjenner at følelsene daler igjen

Man er ikke helt på tuppa

Man tør å senke skuldrene og slappe av

Man kjenner freden senker seg

Turbulensen i følelsene holder på å stilne

Det er nydelig

 

 

For meg som følger hjertet, daler tegnene ned igjen

Jeg skal igjen lese litt om lystemplene i Egypt

Hvorfor vet jeg ikke

Det tar jeg ikke så tungt

Det er ikke engang sikkert jeg kommer til å forstå hvorfor

Men det skal jeg

Først leste jeg Kamelgutten , ikke fra Egypt men Arabiske emirater

Men fra ørkenen

Jeg leste Olivensteinen av Grunn Marit Nisja

Hun har lagt handlingen til Egypt igjen, Gizaplatået

En impuls sender meg på loftet

Rett foran meg ser jeg boken jeg har lett etter flere ganger

Lystemplene av Danielle Rama Hoffman

Og som et lite tilleggstegn, ligger foran nesen min, den lille pyramiden jeg kjøpte på Gizaplatået

 

Sånn følger jeg hjertet mitt

Jeg vet ikke hvor jeg skal hen

Men jeg vet at noe skal jeg lære

Noe skal jeg erfare

Alt dette skjer nå mens jeg forløser

Jeg står igjen sterkere i min egen kraft

Takknemlig og rørt tar jeg imot belønningen

Belønning og tegn på at nå går det lettere igjen

Det sa mjau og på trappen sitter min lille pus

Den har vært borte i to måneder

Tusen takk sier hjertet mitt

En liten tåre i øyekroken

I dag

6 kommentarer

Siste innlegg