DET TROR JEG

Ja, hva tror jeg

Jeg tror jeg må ha et innlegg om glede

I dag

Høsten er her

Varmen er borte

Jeg fryser

 

Jeg er ikke noe kuldemenneske

Jeg elsker varmen

Jeg elsker fargene om våren og sommeren

Alle blomstene

Høsten er for meg en brytningstid

Det går mot en mørk vinter

Lyset forsvinner

Solen blir borte i flere måneder

Fargene går over til å bli kun grått og hvitt

 

 

 

Det er da jeg må finne frem gleden

Jeg må skape glede

Jeg må skape lykkelige øyeblikk

Jeg må skape meg en god hverdag

Syklusen går sin gang

Det gjør noe med kroppene våre

Er man av de følsomme, merker man overgangene på årstidene

Endringen, i det det går fra lys til mørke

Likedan fra mørke til lys når vi kommer over nytt år

Det er en endring i energi i kroppen vår

 

Glede er en fin ting

Den gjør underverker med oss

Glede og latter

Jeg har mye å glede meg til

Små og store begivenheter

Drar snart ned til Spania en ukes tid

Forlenger sommeren litt

Jeg er heldig som har den muligheten

Takknemlighet og glede

Fine ord å fylle kroppen med

I dag

 

 

 

 

 

6 kommentarer
    1. Det er viktig å fylle på med varme gode tanker. lete etter fargeklatter som gjør dagene lysere.
      Ja det blir mørkt nå mye tidligere, og jeg vet også at jeg er et sommer menneske, men har lært meg til å nyte vinteren også. Med masse lys, og glede. Gode bøker, litt rødvin, og gode venner
      Riktig god tur når du først skal dra. Herlig med slik påfyll.

    2. Ja om en tenker seg om, er det alltid NOE å glede seg over, selv om ikke alt bare er greit..og når du skal ut og reise har du jo noe fint i vente…:)
      Høsten kan både være lang og tung…men frisk og koselig også, heldigvis..<3 <3

    3. Ja, vi må skape oss den gode hverdagen. Du er lur som forlenger sommeren, når det er en av måtene å skape den gode hverdagen på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg