TEGNENE DALER NED

Det er fint å la seg lede

Tegnene daler ofte ned foran oss

Jeg fikk et spørsmål i dag om hvor jeg finner inspirasjon til å skrive

Jeg forteller at ordene ofte daler ned til meg

Jeg vet ofte ikke hva jeg skriver før jeg er ferdig

Jeg kan bla tilbake til tidligere dager og husker ikke hva jeg har skrevet

Jeg tror jeg kunne ha lest det i en bok og ikke visst at det var mine ord

 

Her en dag så var det ei som fortalte meg om taleopptak

Når hun var ute og gikk leste hun inn ordene når de kom

Da daler ordene ned

Man må skynde seg hjem i full fart og få skrevet de ned

Det kan ofte være upraktisk

Så hun leser inn ordene

Det tenkte jeg kunne være fint

 

I dag snakket jeg med en annen venn

Hun ville vite hvor jeg fant inspirasjon i fra

Jeg fortalte til henne også at ordene ofte kom dalende

Da forteller hun at hun bruker diktafon

Da kan hun lese inn ordene når de kommer

Det går ganske fort opp et lys for meg nå for tiden

Jeg trenger ikke så mange tegn

 

Før måtte jeg gjerne ha dem om og om igjen

Jeg er ikke så tungnem nå

Når jeg hører om taleopptak to ganger på et par dager, ja da skjønner jeg det

Dette er jo noe jeg må ta i bruk

Det er fint oppe i skogen i dag

Jeg har funnet mitt taleopptak

Jeg er i gang

Det er fint å la seg lede

I dag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg